2 pc'er
Fra : ole

Dato : 30-12-04 07:42

Hej
Iøjeblikket har jeg delt min skærm mellem min stationære og min
bærbare pc ved hjælp af en switchbox, - det er også fint nok, men jeg
er kommet i den heldige situation at jeg må få en fladskærm med dvi af
mit arbejde. Mit spørgsmål er så om jeg vil få fornøjelse af dvi'en og
i givet fald hvordan, da det at jeg kan dele skærmen mellem mine 2
pc'er er et must. Kan man forbinde dvi'en fra skærmen til den
stationære, samtidig med at man forbinder skærmens vga til enten den
bærbare eller til switchen ?? Der findes nemlig mig bekendt ikke en
switch som man kan forbinde dvi til.
Hilsen Ole

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 30-12-04 10:02

Min samsung 710t har både både vga og dvi.
Jeg kan skifte mellem disse to indgange manuelt på skærmen.
Dette går jeg ud fra gælder for alle skærme med både vga og dvi.
Så i princippet har skærmen indbygget switch.
Derfor burde du kunne gøre som du selv forslår.

mvh
TK

Fra : ole

Dato : 30-12-04 10:20

skal jeg så forbinde skærmens alm vga udgang til switchen eller
direkte til den bærbare
Ole

Fra : Anders F

Dato : 30-12-04 11:07

> skal jeg så forbinde skærmens alm vga udgang til switchen eller
> direkte til den bærbare

Ingen grund til at forringe den i en switch! Så den skal direkte i.
Men evt. keyboard mv. slipper du jo ikke for at skifte...

/A