Hvilken Catalyst driver???
Fra : Michael, Fyn

Dato : 29-12-04 21:45

Har et Radeon 9800 Pro 128 mb og har installeret Catalyst 6.14, men syn's
sgu ærlig talt, det kører ad H. til. Skal jeg nedgradere til en anden
version, eller kan det være noget helt andet, der er galt?
Øvrige system specs:

Barton XP 2500
1 GB PC 3200 RAM
Win XP DK

Michael, Fyn

Husk at fjerne spamfilter fra min email

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-04 21:53

> [...]
> sgu ærlig talt, det kører ad H. til. Skal jeg nedgradere til en anden
> version, eller kan det være noget helt andet, der er galt?

Definer "ad H. til"...!?

Brian

Fra : Michael, Fyn

Dato : 29-12-04 22:02

Hakker gevaldigt i Battle for Middleearth i 800x600 i medium opløsning
f.eks.
Tager en krig om at opdatere skærmen - selv i windows.

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-12-04 22:32

Michael, Fyn wrote:
> Hakker gevaldigt i Battle for Middleearth i 800x600 i medium opløsning
> f.eks.
> Tager en krig om at opdatere skærmen - selv i windows.

Check din PC for spyware og geninstallér/opgrader alle dine drivere og
DirectX.
Check hvilke programmer der kører i baggrunden.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Michael, Fyn

Dato : 29-12-04 23:16

Jeg kører med AdAware, Windows er lige blevet geninstalleret osv., så det
burde ikke være dét, der er problemet.

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-04 23:19

> Hakker gevaldigt i Battle for Middleearth i 800x600 i medium opløsning
> f.eks.
> Tager en krig om at opdatere skærmen - selv i windows.

Er det kommet pludseligt (efter driveropdatering)? - Eller har du f.eks.
formateret harddisken og reinstalleret windows?

Har du installeret driverne til dit chipset?

Men ehm, hvorfor har du ikke længe bare prøvet med en anden driver
version? - Jeg mener at 9800 kortene har været understøttet siden Catalyst 3
eller sådan noget!

Brian

Fra : Michael, Fyn

Dato : 29-12-04 23:42

Det er kommet efter jeg har installeret Battle for Middleearth. Og jeg har
hørt at det kan være problematisk at nedgradere en Catalyst driver??
Ja, hd'en er formateret for en uge siden, alt er opdateret til nyeste
versioner.

Fra : Jorgen [2400/DK]

Dato : 31-12-04 10:41

rent praktisk har jeg afinstalleret catalyst driver mange gange via ATI
unistall utility samt smartgart uinstall uden problemer(www.ati.com).

-jørgen