Skærme
Fijala 3554
Er min skærm ved at stå af?
Fra : Belial

Dato : 29-12-04 20:42

Jeg har en Samsung Syncmaster 957p som er 2½ år gammel. Jeg har altid været
rigtig glad for den, men nu er mit skærmbillede på dele af skærmen begyndt
at blive meget uskarpt, hvor den før har fremstået meget klar og tydelig
over det hele. Problemet er størst i midten af skærmen hvor det efterhånden
er ret svært at læse tekst. Problemet bliver værre dag for dag. Er det min
skærm der er ved at stå af (og kan man i så fald udskifte nogle dele på den)
eller et problemet mit grafikkort (Geforce 3Ti200)??