Installationsfejl, POV 6600GT
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 29-12-04 19:31

Ved installationen af mit Point of view 6600GT kort får jeg en fejlkode 10 i
"WDM Video Capture" driveren (win XP, SP2). Hvad er det ?? Hvad kan der være
galt ?

3DMark ( http://service.futuremark.com/compare?3dm05=424962 ) giver 2908,
som vel er OK, men core og memory clock vises ikke (N/A). Hvordan kan det
være ??

Eller må man sige det er et ret checket kort !!! Jeg synes ikke støjen er
slem.

--
Bjarke M. Christensen
Maxi Magic - Himmelblå

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 29-12-04 19:31

Glemte: Jeg har lagt skærmdump i dk.binær.

Bjarke

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 29-12-04 23:08

WDM tingen afklaret. Jeg havde fået lidt for mange drivere med fra CD'en

MEN de manglende clock hastigheder i 3DMark05 undrer mig stadig. Har I en
ide til hvad der kan mangle ????

Fra : N´far

Dato : 29-12-04 23:24

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:cqv9rn$2i16$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> MEN de manglende clock hastigheder i 3DMark05 undrer mig stadig. Har I en

Du mangler EMM ikke noget. Futuremark eller 3Dmark kan ik "aflæse " dine
memory frekvenser, lige som ved mange andre bruger.

Jeg kører fx. min PC med en FSB på omkr. 9000 mhz , siger 3Dmark...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 30-12-04 00:04

Hvorfor kan den så læse hastigheden på alle de andre GF6600GT kort? Der er
jo mange i databasen ....

Bjarke

Fra : N´far

Dato : 30-12-04 11:28

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:cqvd4b$2lf8$1@news.cybercity.dk...
> Hvorfor kan den så læse hastigheden på alle de andre GF6600GT kort? Der er
^^^^^
Alle? Næppe...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 30-12-04 12:02

Nej, du har ret, ca 10% er i min situation uden tal. Anyway, så er det
bemærkelsesværdigt, at de andre (dem som har tal) næsten alle har
overclocket. Mere mærkeligt er det, at når jeg overclocker fra 300/900 til
500/1000, så giver det næsten ikke noget og slet ikke så meget som jeg kan
se andre har fået ud af det.

Der må være nogle flaskehalse i min maskine. Har I nogen ideer til hvor jeg
skal lede ??

Fra : TJM

Dato : 01-01-05 17:14

Er du sikker på det ikke er 2D du har clocket? Mit 6600GT køre med 300/1000
i 2D og 500/1000 i 3D. Har nu sat det op til 550/1100 i 3D.

/TJM

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 01-01-05 17:45

OK, det er bestemt ikke utænkeligt. Jeg anede ikke at det kunne styre
seperat. Jeg kan kun se det et sted inden i "Display properties",
"Settings", "Advanced", "Geforce6600GT". Der er et faneblad hvor man klikker
"overclocking" til (manuelt eller automatisk) og så fremkommer der box'e til
de to værdier.

Hvor skal jeg lede for at finde restens af mulighederne ??

Bjarke

Fra : TJM

Dato : 01-01-05 20:10

Jeg kan heller ikke lige se det smarte ved det. Hvis du vælger "Manual
overclocking" er der en drop-down der hedder settings. Her kan du vælge
mellem "Performance (3D)" og "Standard (2D)".

/TJM