Div scroll med grafik
Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 29-12-04 18:23

Hejsa

Jeg altid brugt iframes eller div, som indholdsfelter, men de
giver den den almindelige scrollbar frem. Hvis man
gerne vil scrolle på noget grafik (evt pil op/ned i gif), hvorledes
gør man det?

Er klar over det er noget med nested layers, men nogen der
har et link til vejledning? Har støvsguet google, men kan ikke
finde noget brugbart...

/Dennis

Fra : benny larsen

Dato : 29-12-04 21:05

har du set det nogen steder...

mvh benny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stoffer

Dato : 30-12-04 00:21

sikker på du ikke tænker på flash?
ved ikke (tror ikke) det er muligt at ændre scrollbaren i browseren, det
tætteste er vel kun scrollbar-color i IE..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-04 00:40

Stoffer skrev:

>ved ikke (tror ikke) det er muligt at ændre scrollbaren i browseren, det
>tætteste er vel kun scrollbar-color i IE..

Det man skal er at fjerne den normale scrollbar og så lave noget
med javascript.

Der er et par eksempler på http://rod.rant-on.net/, har også set
andre, men har ikke lige link.

Ikke besværet efter min mening (og langt fra sikkert, det vil
virke i alle browsere).
--
Knud