Bikstok Røgsystem
Fra : Steen Jensen

Dato : 29-12-04 16:54

Halløj hvor det svinger.
Desværre har jeg ikke kunnet opdrive cd'en med Bikstok endnu, nogen der
har en releasedato?

http://www.bikstok.dk/
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 29-12-04 18:20

"Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse

> Halløj hvor det svinger.
> Desværre har jeg ikke kunnet opdrive cd'en med Bikstok endnu, nogen der
> har en releasedato?

Ja det er ret underholdende, især Little T's rap er cool, nogen der ved om
man kender hende fra andet?

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 29-12-04 18:26

Brian, Rikke & Kristian skrev i en meddelelse...
> Ja det er ret underholdende, især Little T's rap er cool, nogen der ved om
> man kender hende fra andet?

Nej, desværre ikke........ men jeg kom til at tænke på Ms. Makuba, da jeg
hørte hende rappe..........

Og jeg tror CDen udkommer i Januar 2005 (kan ikke lige huske, hvor jeg læste
det).

-- HEJ
..................i øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!...............

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-12-04 19:27

Henrik 'Egern' Jensen <cj_egern@stofanet.dk> wrote:

> Og jeg tror CDen udkommer i Januar 2005 (kan ikke lige huske, hvor jeg læste
> det).

Er der noget om, at det er folkene bag Malk de Kojn?
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Thomas

Dato : 29-12-04 19:44

> Er der noget om, at det er folkene bag Malk de Kojn?

Blæs Bukki fra Malk De Koijn er med i Bikstok Røgsystem.. Så det er der da
lidt om.

Ifølge Gaffa.dk udkommer Bikstok Røgsystems album den 31. januar.

Mvh. Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-12-04 21:59

Thomas <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> Ifølge Gaffa.dk udkommer Bikstok Røgsystems album den 31. januar.

Lyder lækkert - rart med lidt dansk reggae/dancehall
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Anders Mogensen

Dato : 30-12-04 17:39

> Lyder lækkert - rart med lidt dansk reggae/dancehall

Apropos dancehall .. jeg må desværre tilstå min totale uvidenhed om denne
genre. Er der nogen, der kan anbefale mig noget "typisk" og "must-hear" ?

Mvh.
Anders

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-04 18:03

Anders Mogensen <andersm@FJERNobel.aau.dk> wrote:

> Apropos dancehall .. jeg må desværre tilstå min totale uvidenhed om denne
> genre. Er der nogen, der kan anbefale mig noget "typisk" og "must-hear" ?

Det skal du såmænd ikke ved ked af, som sædvanligt er Danmark et par år
bagud - i Tyskland fx, er reggae (og subgenren dancehall) stort!

I kategorien Dancehall, vil jeg gerne anbefale Beenie Man, som har lavet
et par fede albums de sidste par år (Tropical Storm havde Janet Jackson,
Lil Kim og Lady Saw med) - og Back to Basics fra i år, som er min BM
favorit.
Andre topartister indenfor Dancehall tæller blandt andet Luciano, Bounty
Killer (som måske er lidt hårdere end normalt), Sizzla og Yellowman.

Så er der lidt at starte med
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 10:30

Thomas wrote:

> Ifølge Gaffa.dk udkommer Bikstok Røgsystems album den 31. januar.

Ifølge bikstok.dk er udgivelsen af "Over Stok Og Sten" blevet skubbet
til den 6. februar.

Og hvis man ikke kan vente så længe, så er der en lille albumteaser hér:
http://karstenstrandgaard.dk/Bikstok-Teaser.mp3

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-12-04 19:00

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> "Steen Jensen" <isteen@os.danmark> skrev i en meddelelse

> Ja det er ret underholdende, især Little T's rap er cool, nogen der
> ved om man kender hende fra andet?

Det er tilsyneladende Natasha fra hedengangne No Name Requested.

Old Skool.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 30-12-04 09:21

Sune Salminen skrev i en meddelelse...
> Det er tilsyneladende Natasha fra hedengangne No Name Requested.
>
> Old Skool.

Det er da det, det er............. mums

Fra : Esben I.

Dato : 27-01-05 23:09

Sune Salminen wrote:
> <Lille T> er tilsyneladende Natasha fra hedengangne No Name Requested.
Så har hun tabt sig ret så drastisk
Men Little Tash styrer !

mvh
Esben I.

Fra : Propellen

Dato : 31-12-04 02:22

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Ja det er ret underholdende, især Little T's rap er cool, nogen der ved om
> man kender hende fra andet?

Har vist udgivet en 12" Vinyl (De _store_ plader i ved) Cover Me & Real
Sponsor. Men opdrive den, det kan jeg dælme ikke.
Jeg syntes altså hun rapper røven ud af bukserne, på samtlige danske
mandlige rappere Kender kun Little T & Josephine som rappere her i
dk.

--
/Prop

"If you're a lame brain, then you're
a lame brain"
- Tori Amos

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 11:42

Propellen wrote:

> [Tasha/Little T]
> Har vist udgivet en 12" Vinyl (De _store_ plader i ved) Cover Me & Real
> Sponsor. Men opdrive den, det kan jeg dælme ikke.

Har du prøvet specialpladebikse som Baryske og Loud? De burde kunne
skaffe den, selvom lige den udgivelse måske ikke står på deres
hjemmeside (jeg har ikke tjekket).
Apropos, så udgiver hun midt i januar en ny 7"-single kaldet
"Summercute" iflg. Bikstok-medlemmet Phar-far.

> Jeg syntes altså hun rapper røven ud af bukserne, på samtlige danske
> mandlige rappere Kender kun Little T & Josephine som rappere her i
> dk.

Der findes nu flere (men ikke mange) danske pigerappere. Fx blev Årets
Rapper 2004 vundet af Mia Maria Angelica, der kalder sig Angie og er en
del af den århusianske Pimp-A-Lot-crew.

Men for mine penge er den bedste danske kvindelige rapper MisMarie:
Tidligere frontfigur i Doublemouth, senere som Cruella de Vil i Rapspots
julekalender 2003, plus optrædender på et par glimrende singler
undervejs.

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-01-05 16:45

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:

> [...]
> Tidligere frontfigur i Doublemouth, senere som Cruella de Vil i
> Rapspots julekalender 2003, plus optrædender på et par glimrende

Godt at høre hun stadig har ild i jernet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.