Link til valutakurser
Fra : hbs

Dato : 29-12-04 11:35

Jeg mangler et link til valutakurser hvor jeg kan finde valutakurser fra
følgende lande:

Kenya
Sydafrika
Mauritius
USA
Euro
og flere af de mindre valutaer

Skulle også gerne kunne se højeste og laveste kurs inden for seneste 12
måneder eller lignende. Helst i tal og ikke graf da det skal bruges til
indsættelse i database.
Og gerne med dagligt opdaterede kurser.

Kan nogen hjælpe??? Har selv søgt men har ikke kunnet finde en ok side.

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 29-12-04 12:32

"hbs" <h1@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og gerne med dagligt opdaterede kurser.
>
> Kan nogen hjælpe??? Har selv søgt men har ikke kunnet finde en ok side.

http://www.valutakurser.dk/ så simpelt

-
-Leon
"Oh, people can come up with statistics to prove anything. 14% of people
know that."

Fra : hbs

Dato : 29-12-04 12:59

Jeg har kigget på siden, men der er ikke angivet max. og min. kurser inden
for et år. Kun vha. grafen. Vil gerne have dem som tal, da de dagligt
automatisk skal hentes ind i en Excel eller Acces fil.

Nogle forslag?

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-04 14:23

Yahoo har mange kuser, også historiske, men ikke for de små valutaer.
Har selv tidligere ledt forgæves, så meld gerne tilbage , hvis du selv finder noget :)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-12-04 19:03

hbs wrote:
> [...]
> for et år. Kun vha. grafen. Vil gerne have dem som tal, da de dagligt
> automatisk skal hentes ind i en Excel eller Acces fil.

Hvis du ikke kan bruge Jens' forslag, så bliver du måske
nødt til bare at have dit system kørende i de 12 måneder,
hvor du hver dag lagrer kurserne i en database. Om et år har
du så det du ønsker.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-12-04 00:44

> [...]
> Euro
> og flere af de mindre valutaer
>
> Skulle også gerne kunne se højeste og laveste kurs inden for seneste 12
http://www.nationalbanken.dk/DNDK/Valuta.nsf/side/Valutakurser!OpenDocument
I højre kolonne kan du downloade HISTORISKE som
xls filer !!!!

vh JJ