TV som primær skærm?
Fra : Peer

Dato : 28-12-04 23:01

Hej NG,

Jeg vil gerne kunne se min desktop på mit fjernsyn, samtidig med at jeg har
det på min monitor.

Jeg vil gerne kunne se film i stuen, men når jeg afspiller filmen vises der
kun en sort kasse (lidt lilla faktisk) der hvor filmen burde være på TV´et.
Jeg kan sagtens se filmen på monitoren og jeg kan også godt få den til at
blive vist på TV´et hvis jeg sætter den til at være primary i opsætningen.

Nu kommer mit spørgsmål:
Er der ikke en måde jeg kan sætte den op på så jeg både kan se Filmen på
monitoren OG på TV´et på samme tid?

Jo mere grundigt I kan svare jo bedre, da jeg er lidt af en noob på området
: /

/P

Gfx: ATI Radion 9800 pro med sidste nye detonator drivere
Monitor: Dell M992
OS: Win XP
Comp: Pentium 4 2.6Ghz med 1Gb RAM

Fra : Martin Nielsen

Dato : 28-12-04 23:09

har du hentet catalyst fra ati hjemme side? Hvis ja så vælge wizard for følg
denne. Vælg clon mode.
Så burde den være der

Fra : Peer

Dato : 29-12-04 17:41

Ja, det er gjort... men det er som sådan ikke noget problem at få TV´et til
at være clone... Det står den til nu.

Problemet er at jeg ikke kan se filmen på TV´et med mindre jeg sætter TV´et
til at være primary : (

Er der noget der ved hvordan man kan undgå det?

/P

Fra : Peer

Dato : 29-12-04 23:14

Jeg fandt selv løsningen.

Jeg gik ind i ATI control center under Video og Theater Mode og satte
"Overlay Display in clone Mode" til "same on all".

Så virkede det...

/P