BBC Radio One på On Cable
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 28-12-04 22:16

Ikke ringe, det er lige noget guf for alle techno, trance og dance
fans der har deres radio igennem On Cable.
BBC Radio One sender nu på On Cable's net.
Kanalen ligger på nyhedskanalen 24/7's gamle frekvens, da den kanal nu er
lukket.
Så derfor må jeg nok hellere lige oplyse jer om det her event med det
samme som finder sted på BBC Radio One allerede på Fredag, en 6 timer
langt event hvor bla Orbital og 808 State indgår:
www.bbc.co.uk/radio1/events/nye_2004.shtml
Det kan høres live på Radio One.

OG at Essential Mix Of The Year 2004 nu ligger klar og kan høres via
Radio One's hjemmeside: www.bbc.co.uk/radio1/dance/essentialmix/
Klik blot på: Listen Again, og et 2 timer langt mix vil begynde.

Rigtig god fornøjelse med BBC Radio One hos On Cable.

Sejersen.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 29-12-04 19:02

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote in

> [...]
> Klik blot på: Listen Again, og et 2 timer langt mix vil begynde.
>
> Rigtig god fornøjelse med BBC Radio One hos On Cable.

Forrresten, så ikke lige datoen på hvornår den starter op: 31 december.
Men det passer jo meget godt.

Fra : Poul Erik

Dato : 29-12-04 22:14

On Wed, 29 Dec 2004 12:02:27 -0600, "Mr. Sejersen"
<tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

>Forrresten, så ikke lige datoen på hvornår den starter op: 31 december.
>Men det passer jo meget godt.

Gør ikke noget, for vi har allerede fået den, og den har kørt hos mig,
næsten uafbrudt siden.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 29-12-04 20:54

> [...]
> Klik blot på: Listen Again, og et 2 timer langt mix vil begynde.
> Rigtig god fornøjelse med BBC Radio One hos On Cable.
-------------
Coool... : P

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Christian Poulsen

Dato : 31-12-04 14:42

On Wed, 29 Dec 2004 "Oliver Bruchhaus [6000]" wrote:

> Coool... : P

Nu vi er ved Mix of the Year. SÃ¥ er det endnu et mix til download her:

1: www.rdr.dk/ChartAttackYearmix2004.rar
2: www.undernet-dk.dk/ChartAttackYearmix2004.rar
3: www.hotel-metropol.dk/ChartAttackYearmix2004.rar
4: www.hotelmetropol.dk/ChartAttackYearmix2004.rar