Link til åbning af Apple's nye forretninge~
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 20-05-01 16:17

Hej

Så lykkedes det.
Apple har nu åbnet sin egen kæde af special forretninger, hvor der er plads
til både Prof's og almindelige brugere, samt nysgerige kommende brugere
af MAC.

Jeg ønsker Apple held og lykke

Se mere på følgende adresse:

http://www.apple.com/retail/grandopening/

Måske var den slags forretning noget der også kunne komme til Danmark?
evt. med hjælp fra de mange MAC brugere, som gerne vil fortælle/vise andre
at MAC er bare maskinen til EDB!

hilsen
Flemming Elimar Jensen

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 20-05-01 18:53

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> Måske var den slags forretning noget der også kunne komme til Danmark?
> evt. med hjælp fra de mange MAC brugere, som gerne vil fortælle/vise andre
> at MAC er bare maskinen til EDB!

Det kunne da være sjovt nok, men mon ikke de kunne starte med noget så
simplet som en Apple web shop.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

You read all this way? Okay then, have a signature.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 20-05-01 21:56

in article 1etpxb8.73i98q8dxp4wN%jonasenREMOVE@THISit.dk, Jan Oksfeldt
Jonasen at jonasenREMOVE@THISit.dk wrote on 20/05/01 19:52:

> Det kunne da være sjovt nok, men mon ikke de kunne starte med noget så
> simplet som en Apple web shop.

LOL!

Det er der allerede, det er den vi kalder 'Apple Store'.

store.apple.com

regards , Peter

- haxor.dk - Mac stuff, hax0ring, news... What more do you want?
- titancity.com/lib/ - Gør Danmark bedre og billigere!

Fra : Martin Edlich

Dato : 20-05-01 22:11

In article <B72DFBFD.5A6%h@haxor.dk>, Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> Det er der allerede, det er den vi kalder 'Apple Store'.

Kan du ikke lige fortælle hvordan man handler ind i den?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-05-01 11:25

in article newsspam2-7F4135.23110520052001@vip01.news.tele.dk, Martin Edlich
at newsspam2@mail.edlich.dk wrote on 20/05/01 23:11:

> Kan du ikke lige fortælle hvordan man handler ind i den?

Erm... Besøger hjemmesiden, vælger produkt man vil købe, finpudser
produktsammensætningen, registrerer sig med kudeoplysninger, afleverer
kreditkortnummer, og et par dage efter har man varen ved døren.

Det tror jeg I hvert fald?

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-05-01 11:32

In article <B72EB950.5CA%h@haxor.dk>, Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> Det tror jeg I hvert fald?

Du mangler lige et punkt: Flytter til udlandet. Appleshop handler kun
med dem der bor i samme land som shoppen.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-05-01 12:00

in article newsspam2-7B8242.12314721052001@vip01.news.tele.dk, Martin Edlich
at newsspam2@mail.edlich.dk wrote on 21/05/01 12:31:

> Du mangler lige et punkt: Flytter til udlandet. Appleshop handler kun
> med dem der bor i samme land som shoppen.

Det ved jeg sku godt. Men når tråden nu indledes, omhandlende en ny
butikskæde som ikke er I Danmark og nok ikke kommer til Danmark de første 50
år... Hverken Apple Store og Apple Retail Stores er relevante for folk I
Danmark, førstnævnte pga. Apple DK's trillen tommelfingre gennem 3 år.

Lige siden Pressemødet på Sortemosevej 2 I maj 1998 har Apple DK påstået at
de "arbejder på en Dansk Apple Store".

Jeg tvivler mere og mere på Apple DK's eksistensberettigelse.

regards , Peter

- http://haxor.dk - Mac stuff, hax0ring, news... What more do you want?
- http://titancity.com/lib/ - Gør Danmark bedre og billigere!

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-05-01 12:41

In article <B72EC1E7.5D2%h@haxor.dk>, Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> [...]
> år... Hverken Apple Store og Apple Retail Stores er relevante for folk I
> Danmark, førstnævnte pga. Apple DK's trillen tommelfingre gennem 3 år.

De er godt nok nogen nølehoveder.

> Jeg tvivler mere og mere på Apple DK's eksistensberettigelse.

Mig også.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 20-05-01 22:19

Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> LOL!
ROTFL

> Det er der allerede, det er den vi kalder 'Apple Store'.
>
> store.apple.com
Gider du købe noget for mig.

Preben
--
If you dont know, learn - if you do know, teach!

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-05-01 11:25

in article 1etqbdh.a91kej1ex8bc6N%Gizmo@MacOS.dk, Preben Bødker Nielsen at
Gizmo@MacOS.dk wrote on 20/05/01 23:19:

> Gider du købe noget for mig.

Nej, så rig er jeg ikke! :)

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 21-05-01 18:09

Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> Det er der allerede, det er den vi kalder 'Apple Store'.
>
> store.apple.com

Giv mig et link videre til den danske udgave, men ikke før du har læst,
hvad jeg oprindeligt svarede på.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-05-01 18:30

in article 1etrtiy.1hczngo10xtcfoN%jonasenREMOVE@THISit.dk, Jan Oksfeldt
Jonasen at jonasenREMOVE@THISit.dk wrote on 21/05/01 19:08:

> Giv mig et link videre til den danske udgave, men ikke før du har læst,
> hvad jeg oprindeligt svarede på.

Ryk Apple DK for den.