Halo 2 til pc ?
Fra : Kim

Dato : 28-12-04 15:40

Hvornår kommer Halo 2 til pc ?

Jeg har søgt og søgt på google samt
læst og læst på http://www.bungie.net/Games/Halo2/
men kan ikke finde infoen nogen steder.

Kan nogen her hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 18:16

> Hvornår kommer Halo 2 til pc ?
>
> Jeg har søgt og søgt på google samt
> læst og læst på http://www.bungie.net/Games/Halo2/
> men kan ikke finde infoen nogen steder.

Man må så håbe det bliver bedre end 1'eren, for det var noget skod.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Casper Bang

Dato : 28-12-04 18:55

> Man må så håbe det bliver bedre end 1'eren, for det var noget skod.

Det er jo som man tager det... jeg synes det var et godt spil.

Fra : Carsten

Dato : 28-12-04 20:19

Har også ledt efter info om Halo2 til PC'en.
Det eneste jeg fandt var at det ikke er planlagt
ved XBOX version release at lave en version til PC'en.

Hilsen Carsten

Fra : Aragorn25

Dato : 29-12-04 16:41

Jeg var hellere ikke så glad for halo på pcen, men jeg har fået etteten på
XBOX, og der gennemførte jeg det, det er totaæt fedt, på 37" plasma tv, og
ordentlig lyd, FOR FEDT!!!
I går gik jeg i gang med Halo2 på Xboxen, og det er bare et lækkert spil,
SÅDAN...

Det kommer sikkert på pc om 2års tid...