Menu - Hjælp til anden kode eller noget
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-12-04 15:15

Jeg har nu i lang tid arbejdet på den her menu:
http://www.centauri.dk/project1.jpg

Men den virker ikke helt efter min hensigt.

Så tænkte om det måske var nogle her der lå inde med noget lignede eller
vidst hvor man kunne finde en.

Kravene er bare:
Der skal kunne komme et baggrundsbillede ind der ikke scroller med når man
bladre ned over siden for det gør det desværre når man bruger et ListView.
Behøver ikke kunne komme ikoner ud for filtyperne, men var selfølgelig
lækkert hvis der kunne.

Om det er et ActiveX object eller noget er underordnet bare det virker.

Skal bruges til at browse rundt efter musik og video filer på en HD. Til en
afspiller jeg er ved at lave til bilen.

Håber der er nogen der kan hjælpe. For kan ikke rigtig komme videre med mit
project for det er blevet løst.