Skærme
Fijala 3554
billede flimmer
Fra : Ricko.

Dato : 28-12-04 10:33

Hej , efter jeg har skiftet min alm 19" skærm ud med en 19" fladskærm , har
jeg opdaget at når jeg ruller ned over en side på nettet hvor der er skrift
på farvet baggrund , flyder skriften helt ud og er ulæselig intil jeg så
holder musen i ro , så flyder det sammen igen og kan så læses igen , det
samme sker på den anden 17" fladskærm vi også har , og det er ikke kun på en
side men alle sider på nettet det sker , det var aldrig sådan med de gl
skærme , har de nyeste driver til det hele , bruger xp både sp1 og sp2 , på
de to maskiner .En maskine med sp1 og den anden med sp2 . grafikkortene
køre under AGP , endnu,

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 28-12-04 13:12

On Tue, 28 Dec 2004 10:33:04 +0100, "Ricko." <ricko@livsnyter.com>
wrote:

> [...]
>de to maskiner .En maskine med sp1 og den anden med sp2 . grafikkortene

Sådan er det på fladskærme !

Når man scroller, så flyder det ud.

(det vil jeg nu ikke kalde flimmer).

Det betyder sådan set ingenting, for du kunne alligevel ikke nå at
læse det medens det farer forbi.

:-/

mvh

John

Fra : Hans

Dato : 31-12-04 04:33

Ricko. wrote:
> [...]
> til det hele , bruger xp både sp1 og sp2 , på de to maskiner .En
> maskine med sp1 og den anden med sp2 . grafikkortene køre under AGP

Prøv og slå Jævn rulning fra. Det plejer at fjerne det meste fnidder på
TFT-skærme når der scrolles.

Hans

Fra : Ricko.

Dato : 31-12-04 07:14

"
> Prøv og slå Jævn rulning fra. Det plejer at fjerne det meste fnidder på
> TFT-skærme når der scrolles.
>
> Hans

Hvor finder jeg det henne , bruger xp

Fra : Ricko.

Dato : 31-12-04 07:20

Fra : Ricko.

Dato : 31-12-04 07:23

Fra : Hans

Dato : 31-12-04 09:56

Ricko. wrote:
> "Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

Hvilken model skærm har du?

Der var nemlig stor forskel på min gamle Acer 932, mens jeg slet ikke kan se
noget flimmer eller ghosting med min nye Dell FP2001, hvad enten jeg bruger
jævn rulning eller ej. Det hænger sammen med skærmens respons tid.

Hans