MOHPA-grafikkort
Fra : Gilbert

Dato : 28-12-04 09:16

kære venner
måske er der blevet spurgt om dette ?

Installation af spillet ( en julegave ) gik perfekt
Når jeg så vil starte, kommer der en boks frem med ordene:

Dit grafikkort understøtter ikke directX 8.1 ( jeg har 9.0 )
og fortæller så hvad grafikkort det er testet på

mit grafikkort er efterhånden ved at falde for alderen MX 420 nvidia

Kan problemet løses uden at jeg skal have tegnebogen frem??

godt nytår
Gilbert

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-12-04 10:19

"Gilbert" wrote

> [...]
>
> Dit grafikkort understøtter ikke directX 8.1 ( jeg har 9.0 )
> og fortæller så hvad grafikkort det er testet på

Njahh dine drivere er sikkert version 9 men det giver ikke automatisk
understøttelse for DirectX 9.0

> mit grafikkort er efterhånden ved at falde for alderen MX 420 nvidia

Du kan hurtigt rende ud i at du skal have en ny maskine
Delene skal passe sammen, hvor gammel er boksen?

> Kan problemet løses uden at jeg skal have tegnebogen frem??

Jada undlad at spille MOHPA

- Peter

Fra : Thomas G

Dato : 28-12-04 22:42

> [...]
>
> mit grafikkort er efterhånden ved at falde for alderen MX 420 nvidia
>
> Kan problemet løses uden at jeg skal have tegnebogen frem??

Hvis du går ind i dk.edb.hardware og skriver hvilken hardware du har på
nuværende tidspunkt (bundkort, CPU, ram, grafikkort) og nævner hvad du
ønsker at opnå (spille MOHPA) så er jeg sikker på der sidder en masse der
kan hjælpe dig.

Hvis det er for besværligt så smid oplysningerne her så skal jeg hjælpe så
godt jeg kan

mvh Thomas G

Fra : Ncc

Dato : 01-01-05 21:00

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan hjælpe dig.
>
> Hvis det er for besværligt så smid oplysningerne her så skal jeg hjælpe så

Hej - jeg har i dag installeret det samme spil, og har oplevet samme
problem - mit grafikkort understøttet åbenbart ikke DirectX 8.1.
Jeg "får lov" til at spille de første par baner, men i banen hvor man
starter med en sekvens med neddykkede u-både,går skærmen i sort - men jeg
kan høre at spillet kører i baggrunden. Efter 10-15 sekunder kommer der er
"error" tekst, og så går spillet ned.

Ville derfor gerne høre om i har fortsat snakken pr. mail - for jeg kan ikke
se at der er kommet indlæg i dk.edb.hardware.

På forhånd tak

Nc.