til max 1000
Fra : henriksen

Dato : 27-12-04 22:52

Hejsa

Jeg tror at jeg har brændt mit skærmkort af (kan ikke endgang klare menuen i
mohpa, den hakker for vildt, og det har den ikke gjort før og i 3dmarks,
kan den lige klare en fps. på 1,5???) det er et 4200ti 128 mb.
sååå. nu skal jeg have et nyt, men jeg er gift, så det skal være billigt (og
dog lidt hurtiger end det jeg har) max 1000 kr.
mit bundkort understytter kun agpx4, så hvad er hurtigst til MAX 1000 kr.
(der er jo ikke så mange at vælge i mellem)

mvh
tommy

Fra : henriksen

Dato : 27-12-04 22:58

ups. glemte at sige, at det betyder absolut ikke noget om den lyder som en
jumbojet eller en ellert

tommy

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 23:14

> [...]
> mit bundkort understytter kun agpx4, så hvad er hurtigst til MAX 1000 kr.
> (der er jo ikke så mange at vælge i mellem)

Nu ved jeg ikke hvor henne i landet du bor, men hvad med sådan et her.
http://www.herlevdata.dk/product.asp?product=40&page=1

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Brian Lund

Dato : 28-12-04 02:26

> [...]
> mit bundkort understytter kun agpx4, så hvad er hurtigst til MAX 1000 kr.
> (der er jo ikke så mange at vælge i mellem)

Du skal da bare have et TI-4200 ;)
Du får faktisk ikke rigtigt noget der er mærkbart hurtigere end et ti-4200
til under 1000 kr!

Du kan få et Radeon 9600 Pro eller XT til prisen, det kan vise DirectX 9
effekter som dit GF4 ikke kan...
I nogle tilfælde er de lidt hurtigere end et TI-4200, og i andre endda lidt
langsommere!

Hvis du kan klemme bare 500 kr mere ud af pungen kan du få et grafikkort der
er _meget_ hurtigere, nemlig Geforce 6600 GT!

Brian