Tyskland kårer årets populæreste sang
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-04 22:18

Tyskland kårer årets plade:

BØRNE-SLAGERSANGERE I TOP PÅ BÅDE MTV OG NU OGSÅ I SLAGERVERDENEN

Ja så er det offentliggjort. Tyskland har kåret årets populæreste plade. Kl.
21.45 blev spændingen udløst på MDR TV i Årets Hitparade.
Der var et stort spring ned til nummer to, så man må sige at det var en
klar vinder. Og nu kommer der en sjov ting.
Som de fleste nok ved over hele Europa er der i øjeblikket en
børne-slagersanger i top på MTV. Det
er en børnesanger på ca. 6 år med kunstnernavnet "Joy Und Schnappi". I ved
hende som synger om den søde krokodille. Shih snahj snappi snappi snappi
snap og alt det der.
Vindergruppen i Tysklands slagerverden blev, tro det eller ej, også en
pige på ca. 6 år. Hun sang under navnet "Nicole und Die Ladino". Det var
faktisk hendes far som var med i gruppen. Det var en sang der fik publikum
til at gå helt amok i klappe-rus og hun måtte storsmilende give nummeret en
ekstra gang til sidst, mens hun stod med favnen fuld af blomster og med
fyrværkeri bag sig. Det var en festlig kåring.

Mon hun nu også går en stor fremtid i møde på MTV ?? . Hehe

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-04 22:52

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41d07b63$0$93143$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Tyskland kårer årets plade:

------------

Sorry sorry. Der er gået noget helt galt. Jeg ved ikke hvorfor brevet kommer
3 gange. Nå men det jeg ville skrive nu var at der er et link her hvor man
kan høre vindersangen og derudover de tre øverste vindere indenfor
børneslagermusik "Die draufgænger", "De bayerwaldstrolche" og "Marcel".

http://www.mdr.de/boulevard/vomuschlager/1725874.html

Her er der video med "Nicole und die Ladiner"

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-04 22:55

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41d0832c$0$93223$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Her er der video med "Nicole und die Ladiner"
>
> Hilsen Åge
_____________

Ja, eller også er der ikke. det er nok mere "ikke" end det "er". Hik. Jeg
tror liiiiige jeg nedskærer forbruget af alkoholiske julegløg.

HER er linket:

http://www.mdr.de/boulevard/vomuschlager/1368921--''-d-RealG2Video.html

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-04 23:04

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41d083ee$0$93228$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> HER er linket:
>
> http://www.mdr.de/boulevard/vomuschlager/1368921--''-d-RealG2Video.html
________

og så lige til sidst er her linket med alle deltagerne i "Årets
børne-slagerGrandPrix" i Tyskland.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-12-04 23:18

Åge Halldorsson <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41d08614$0$93158$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> og så lige til sidst er her linket med alle deltagerne i "Årets
> børne-slagerGrandPrix" i Tyskland.
________

Ja, så vil jeg lige sende det link som jeg ikke sendte, som jeg ville sende.

http://www.mdr.de/boulevard/vomuschlager/1714223.html#absatz1

Ja ja ja, jeg ved godt at det vist er på tide at jeg går i seng og får lidt
søvn, inden jeg får hele computeren til at eksplodere. Pænt godnat

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-12-04 10:55

> [...]
lidt
> søvn, inden jeg får hele computeren til at eksplodere. Pænt godnat

Det er da sødt du er så facineret af de tyske børnesange, men jeg traller nu
også schnip, schap...endnu *smil*
Håber du har sovet godt, for jeg går ud fra du er vågnet nu *G*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk