FIFA 2005
Fra : Bam-Bam DK

Dato : 27-12-04 19:57

Hej Gruppe!

Jeg skrev til EA-support for at få hjælp til manglende oplysninger om
udskiftninger når jeg sidder og spiller.
De fortalte mig at jeg blot skulle opdatere mit grafikkort og lydkort.
Det gjorde jeg så, og fjernede det igen, da spillet begyndte at stå og
blinke når jeg skulle spille.
Er der nogen her der ved hvad jeg kan gøre, så jeg kan få oplysninger om
udskiftninger?

Hilsen Bam-Bam DK

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-01-05 17:32

Bam-Bam DK wrote:
> [...]
> blinke når jeg skulle spille.
> Er der nogen her der ved hvad jeg kan gøre, så jeg kan få oplysninger

Ikke at jeg kan hjælpe dig, men jeg har præcis det samme problem. Jeg kører
det på en Barton 2800+ og et GF FX5600.

Søren

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 09-01-05 11:56

Jeg har fundet ud af at det slet ikke er integreret i spillet.
Hos EAsupport DK skrev de til mig at jeg bare skulle opdatere mine drivere,
hvilket fik billedet til at flimre, men stadig ingen oplysninger om
udskiftninger. Søgte så lidt videre rundt og læste hos EAsupport UK, at det
ikke er i spillet, men kommentatorerne gør opmærksom på det, og det er alt.

Bam-Bam DK

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41e00ad8$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 12-01-05 01:47

Bam-Bam DK wrote:
> [...]
> oplysninger om udskiftninger. Søgte så lidt videre rundt og læste hos
> EAsupport UK, at det ikke er i spillet, men kommentatorerne gør

Dvs. du har heller ikke fundet en løsning på problemet?

Søren

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 12-01-05 17:06

Der er desværre ikke en løsning, med mindre nogen finder ud af at lave en
patch, der kan smide det i spillet.
Det tager lidt af "den ultimative fodboldoplevelse" (Citat: EA), når man
dropper at vise udskiftningen eller endog bare et lille skilt der gør
opmærksom på at der er blevet skiftet ud.

Bam-Bam DK
-

meddelelse news:41e4738f$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...