Karma Chillout 2002. Hvor?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 27-12-04 19:37

Hej. Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde cd'en Karma Chillout 2002?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Søren Blom

Dato : 27-12-04 21:34

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> skrev
> Hej. Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde cd'en Karma Chillout 2002?

Uden at det er et forsøg på at være flabet, har du så prøvet i en plade
biks. Måske du skal søge i en af dem, som har lidt bredere udvalg end f.eks.
Fona har, eller måske en butik der snare har et smalt udvalg.
Kan også købes hos DBA online musik butik.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 28-12-04 00:05

Nej jeg har ikke prøvet i en pladebiks endnu. Jeg hørte det på en cafe i går
aftes, og jeg har kun lige nået at kigge på www.cd-wow.com og da jeg så de
ikke havde den, tænkte jeg det måske skulle findes lidt specielle steder.
Jeg troede nemlig at cd-wow havde et stort udvalg, men det holder måske
ikke?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Kim Petersen

Dato : 02-01-05 19:16

> Jeg troede nemlig at cd-wow havde et stort udvalg, men det holder måske
> ikke?

Det gør det ikke, imho. Jeg bruger selv CD-WOW til meget, men netop ældre
plader har de ikke meget af, og trance m.m. kan det også knibe med. Prøv
eventuelt en af disse:

www.cdskiven.dk
www.cdon.dk
www.amazon.de