Problem med Pirates.
Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 27-12-04 18:34

Jeg har lige anskaffet "Sid Meiers Pirates". Spillet er originalt!

Efter installation, når spillet skal startes op, kommer der en
meddelelse: "Indsæt den originale cd".

Jeg har opgraderet drivere til skærmkort, firmware til dvd/cd drev,
prøvet med og uden SP2 til XP, men resultaltet er det samme.

Hvad kan problemet være?

Mvh
Kent.

Fra : Jakob Værge

Dato : 27-12-04 18:38

Jeg havde det samme problem, men tog bare cden ud og
satte den i igen, så virkede det!

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 27-12-04 19:24

"Jakob Værge" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg havde det samme problem, men tog bare cden ud og
> satte den i igen, så virkede det!

Så heldig er jeg desværre ikke.

mvh
Kent.

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 27-12-04 19:57

"Kent Rådbjerg" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

På Atari´s hjemmeside fandt jeg så ud af, at der kan være en fejl i
manualen, således at Disk 1 som er angivet som spilledisken retteligt
skal være Disk 2.

Det giver så en andet problem som jeg også hele tiden har haft med
disk 2, nemlig fejlmeddelelsen: Unable to authenticate original disk
within time limit".

Det har Atari ingen løsning på, er der nogen her der har det?

Mvh
Kent.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-04 21:36

> [...]
>
> Det giver så en andet problem som jeg også hele tiden har haft med
> disk 2, nemlig fejlmeddelelsen: Unable to authenticate original disk

Det er vist et generalt problem med securom beskyttelsen eller
måske implementeringen af denne på cd´en.

> Det har Atari ingen løsning på, er der nogen her der har det?

En patchet exe fra gamecopyworld?

/Kenneth Iversen

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 27-12-04 23:22

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en
meddelelse news:41d07214$0$196$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> En patchet exe fra gamecopyworld?

Så er det nu at jeg skal bøje mig i støvet og på mine grædende knæ
takke mange gange for hjælpen.

Det var det der skulle til, tusind tak.

Mvh
Kent.

Fra : Kim2000

Dato : 27-12-04 23:11

> [...]
>
> Jeg har opgraderet drivere til skærmkort, firmware til dvd/cd drev, prøvet
> med og uden SP2 til XP, men resultaltet er det samme.

At pirats er et lortespil, der ikke lavet elendigt.

1) Det er cd 2 der skal ligge i drevet

2) Det fatter ikke at jeg har to drev, så det ene skal fysisk frakobles.

3) Lyden forsvinder konstant, og det er det eneste spil det sker ved, og
lyden kommer først igen efter maskinen er genstartet.

4) Dansetrin medfører crash 9 ud af 10 gange

5) Og somom det ikke er nok, æsken giver udtryk for dansk manual, det er der
ikke.

Så i morgen står jeg inde hos forhandleren og råber indtil han tager lortet
tilbage. Det er sidste gang jeg køber spil fra Fraxis.

mvh
Kim

Fra : Kim2000

Dato : 27-12-04 23:16

> At pirats er et lortespil, der ikke lavet elendigt.

At pirats er et lortespil, der er lavet elendigt

skulle der have stået

mvh
Kim

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-12-04 02:38

Kim2000 wrote:

> At pirats er et lortespil, der er lavet elendigt
>
> skulle der have stået

Er du nu h e l t sikker på at det var det der skulle have stået....

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.