Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
3Dmark 2005
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-04 11:38

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig nogle scores at sammenligne med da jeg
syntes at jeg får en lav score i 3Dmark 2005.

Min score er 2893
kan ses her: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=416775

Mit system er
Abit AS8
P4 3,6Ghz
Asus 6800 Gamers Edition
2GB DDR400 ram.
Windows XP

og jeg bruger nyeste nVidia driver 66.93

/Kenneth Iversen

Fra : Carsten

Dato : 27-12-04 12:12

Din CPU score er latterlig lav, men ved ikke hvor stor betydning
den har for scoren.
Sammenlign evt. selv med min CPU score i 3Dmark2005.
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=416775

En af mine makkere får med et 6600GT-AGP næsten 3000 points
så din score burde være lidt højere.

AGP=0x er dit kort et PCI-express kort eller hvad ?
Eller kunne det være du mangler AGP-GART driveren.
Den findes i din chipset/bundkort driver.

Hilsen Carsten

Fra : Carsten

Dato : 27-12-04 12:15

OK, her var det rigtige link til min CPU-score.
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=122776

Hilsen Carsten

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-04 14:21

"Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Din CPU score er latterlig lav, men ved ikke hvor stor betydning
> den har for scoren.

Det ved jeg heller ikke. Men lav er den.

> Sammenlign evt. selv med min CPU score i 3Dmark2005.
> http://service.futuremark.com/compare?3dm05=416775

Ja der er jo stor forskel.

> AGP=0x er dit kort et PCI-express kort eller hvad ?

Nej det er et AGP.

> Eller kunne det være du mangler AGP-GART driveren.
> Den findes i din chipset/bundkort driver.

Ok. Jeg har bare ladet windows installere dens drivere.
Jeg kigger lidt på bundkort cd´en.

Jeg vender tilbage senere :)

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen