"De utrolige" vil ikke
Fra : Ricki

Dato : 27-12-04 09:55

Hej,

Jeg har netop fået dette spil "De utrolige". Mit problem er at det ikke
vil køre når jeg har installeret det, og jeg har prøvet på 2 uafhængige
maskiner ( begge dog med XP! )
Der kommer en fejl-meddelelse hvor der står:" INCPC.exe har fundet en fejl
og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."

Er der nogen her der ved hvad der kan være galt? Jeg skulle mene at mine
maskiner skal kunne køre dette spil ( P4 3,0 Ghz, 512 mb, ATI Radeon 9800
XT, 160gb hd ( og meget resterende plads ), windows XP )

Med venlig hilsen

Ricki

Ved direkte svar skriv til: rs snabel-a svp punktum dk

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : MVN

Dato : 27-12-04 12:19

"Ricki" <rs@joe_svp.dk> skrev i en meddelelse
newssjnsdkiy815s57@medion...
> [...]
>
> Med venlig hilsen
>
> Ricki
>
> Ved direkte svar skriv til: rs snabel-a svp punktum dk

den fejl kunne tyde på at det er backup spil ? er det backup du har prøvet
at installere ?

Fra : Ricki

Dato : 28-12-04 00:03

[snip]
> den fejl kunne tyde på at det er backup spil ? er det backup du har
> prøvet
> at installere ?
[snip]

Nej, det er helt nyt og originalt direkte fra forretningen!

Hilsen Ricki

Fra : PH

Dato : 27-12-04 16:12

Hej...

Jeg har et ligne problem, og jeg har prøvet at installere det under både
win98se og Xp, spillet starter med at skrive " Loading" og så blinker
skærmen et par gange hvorefter den springer tilbage til windows.....
Såå anyone!!.. alt hjælp tages imod, da sønnen gerne vil ha gang i sit
spil...

Preben

---