Ang. fællesonani
Fra : Odense

Dato : 26-12-04 23:32

Der er skam nogen der fortsætter langt op i alderen
f.eks. i pornobiffen.
Her møder man ikke mange kvinder (desværre), selv om det kan forekomme.
Det kræver måske nok nogle bi-homo tendenser for mænd at komme de steder
(selv om jeg er sikker på det ikke er hele forklaringen, der er noget med
den uforpligtende osende sexudfoldelse ), men hvad holder kvinderne
væk?
Er der bare ingen kvindelige eksibitionister?
Det er min erfaring at grænser bliver respekteret og at det er helt OK at se
på eller blive set, rørt o.s.v. - helt efter eget valg.

--
MVH Per

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-12-04 22:47

[Odense | Sun, 26 Dec 2004 23:31:46 +0100]

>Det er min erfaring at grænser bliver respekteret og at det er helt OK at se
>på eller blive set, rørt o.s.v. - helt efter eget valg.

Well, nu bliver jeg lidt nysgerrig:

Jeg har aldrig set en ren "heteropornobiograf" i funktion, men det var da
min naive tro at mænd der jo i sagtens natur var heteroer, så det eneste
spilleri der kunne blive til, var ganske diskret.

At begyndte at spille sammen, evt. på hinanden, vise pikken frem m.m., må da
kræve i det mindste noget biseksualitet?

/René

Fra : Odense

Dato : 28-12-04 23:55

> At begyndte at spille sammen, evt. på hinanden, vise pikken frem m.m., må
> da
> kræve i det mindste noget biseksualitet?
>
> /René

Det vedkender jeg mig gerne, men det er ikke helt så enkelt altid at
forklare hvad det er der trækker - derfor det med at der også er noget andet
der spiller (he he) ind. (Det er vel også lige meget bare det trækker)
Jeg har f.eks. aldrig følt mig tiltrukket af en mand på et værtshus eller
ude i byen, men i pornobiffen vil jeg gerne spille(s) og sutte(s) og ser
egentlig mest på om det er en flot pik. (Hvis nogen mener det gør mig til
det ene eller det andet, er det helt OK med mig)
Jeg har et par gange oplevet at der var M-K par i biffen og det gør det
altså mere interesant for mig.
Det jeg undrer mig over er bare om kvinder ikke kan tænde på den slags
uforpligtende lir, eller om der er "moralen" der holder dem tilbage til
singelfester hvor det ikke er så åbenlyst at det er sex det handler om.
Måske er forklaringen en helt anden - hvad siger pigerne?

--
MVH Per

Fra : Niels Peder

Dato : 29-12-04 18:39

Nogen der så kender en biograf hvor der ikke kun kommer mænd

Fra : Per Rønne

Dato : 29-12-04 19:37

Niels Peder <npsNOSPAM@esenet.dk> wrote:

> Nogen der så kender en biograf hvor der ikke kun kommer mænd

Imperial.
--
Per Erik Rønne

Fra : Niels Peder

Dato : 29-12-04 20:01

lol, som stadig er en sexbio/pornobio

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-12-04 21:24

[Odense | Tue, 28 Dec 2004 23:54:50 +0100]

>Det vedkender jeg mig gerne, men det er ikke helt så enkelt altid at
>forklare hvad det er der trækker

Ahh, OK.

Men har man blot et snert biseksualitet i sig, kan det jo også "gradbøjes"
afhængigt af hvor liderlig eller sextrængende man er. Jeg har da f.eks.
suttet pik på en del fyre der ikke var bøsser

/René