Skærme
Fijala 3554
Forskel på Acer 1714 & 1715 TFT skærm?
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 26-12-04 22:54

Jeg kan se at Acer 1714 får rigtig gode anmeldeslser på edbpriser.
Den har dog fået en storebror ( 1715), med bedre specifikationer.

Er der nogen der kan sige noget godt om 1715?

Nogen der ved hvad contrast ratio er?
På 1714 er den 350:1 og på 1715 er den 450:1

Response rate på 14 og 12 ms, er vel opdateringen, ikke? 12 er bedre end 14?

Hvad siger man er acceptabelt mht. pixel fejl. 5 stk?

På forhånd tak for hjælpen

--
Med venlig hilsen..

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Palle

Dato : 27-12-04 02:00

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
14?

> Hvad siger man er acceptabelt mht. pixel fejl. 5 stk?

Køb ikke en skærm med pixelfejl (heller ikke med kun én). Du kommer til at
ærgre dig...

Fra : Anders Lund

Dato : 27-12-04 06:53

Palle wrote:
> [...]

Jo (der omkring), medmindre de sidder lige ved siden af hinnanden, så
skal der færre til. Det kommer lidt an på producenten / forhandleren.

> Køb ikke en skærm med pixelfejl (heller ikke med kun én). Du kommer
til at
> ærgre dig...

Jeg har (mindst) 3 pixelfejl på min skærm - det er ikke noget jeg ser /
kan se, medmindre jeg rigtigt begynder at lede på en sort skærm. Der er
forskellige grader af pixelfejl, som gør det mindre eller slet ikke
ærgeligt. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Palle

Dato : 27-12-04 10:37

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan se, medmindre jeg rigtigt begynder at lede på en sort skærm. Der er
> forskellige grader af pixelfejl, som gør det mindre eller slet ikke

Vi er heldigvis forskellige. Jeg vil ikke ha' pixelfejl. Derfor køber jeg
altid fladskærme (og LCD-tv) pr. postordre eller i butikker med returret.