Fællesonani
Fra : Paul

Dato : 26-12-04 20:44

Nu er jeg altså blevet nysgerrig.

Jeg har længe været klar over, at drenge godt kan finde på at onanere i
fællesskab, altså ikke på hinanden (selvom det også findes) men bare i
samme lokale - har selv prøvet det engang, var da meget sjovt.

Så vil jeg bare spørge om I kvinder har lignende erfaringer med at
onanere sammen med andre kvinder.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Jens Jensen

Dato : 27-12-04 01:54

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fællesskab, altså ikke på hinanden (selvom det også findes) men bare i
> samme lokale - har selv prøvet det engang, var da meget sjovt.

Prøv at downloade Kevin's Movie_0003.wmv og se
hvordan det gøres med 100.000 tilskuere
http://www.angelfire.com/oh5/kevin3/

vh JJ

Fra : Tina

Dato : 27-12-04 07:19

min erfaring siger at det fører til pigesex. tror det er de færreste der
ville kunne holde fingrene for sig selv så*G*

Fra : Gitte

Dato : 27-12-04 11:25

> min erfaring siger at det fører til pigesex. tror det er de færreste der
> ville kunne holde fingrene for sig selv så*G*

Jeg har samme erfaring....har onaneret flere gange sammen med andre piger og
hver gang er det endt med dejligt pigesex....

/gitte

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 12:43

"Gitte" <kontormusen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har samme erfaring....har onaneret flere gange sammen med andre piger
> og hver gang er det endt med dejligt pigesex....

Gensidig klitoris-stimulation - 69
eller skiftevis og hvor er den store forskel fra simultan-masturbationen?

Fra : Guru

Dato : 27-12-04 15:45

> Gensidig klitoris-stimulation - 69
> eller skiftevis og hvor er den store forskel fra simultan-masturbationen?

Jamen den er der sikkert ikke, men hvad er problemet? Det er jo skide
ligegyldigt bøv! ... undskyld; BO!

Fra : Bæ9

Dato : 27-12-04 18:03

"Guru" <Ingen@her.mail> skrev i en meddelelse

> Jamen den er der sikkert ikke, men hvad er problemet? Det er jo skide
> ligegyldigt bøv! ... undskyld; BO!

han havde nok lige brug for noget inspiration............

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-04 21:25

"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in message

> Jamen den er der sikkert ikke, men hvad er problemet? Det er jo skide
> ligegyldigt bøv! ... undskyld; BO!

Nysgerrighed er en ekstase, har en klog mand sagt.
Hvis en søgende sjæl som jeg kan blive gjort klogere af pigen der åbnede sig
om intime hemmeligheder, så fint.
No big deal.

Fra : CJA

Dato : 27-12-04 17:02

Gitte wrote:

> Jeg har samme erfaring....har onaneret flere gange sammen med andre piger og
> hver gang er det endt med dejligt pigesex....

Jeg troede ikke, at kvinder var så perverse.

Fra : Bæ9

Dato : 27-12-04 18:04

"CJA" <psykisk.syg@blå.stue> skrev i en meddelelse

> Jeg troede ikke, at kvinder var så perverse.

bli voksen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-12-04 19:06

> Jeg troede ikke, at kvinder var så perverse.

Man kan sevfølgelig altid diskutere hvad der er perverst, men det er altså
også dejligt anonymt at udtale sig at alt muligt på usenet.

Lars

Fra : Loveme

Dato : 28-12-04 13:28

Ifølge min bedste overbevisning, så er det ikke en perversion, hvis
begge parter er indeforstået med det der sker. Men det er perverst at
tiltvinge sig sex, imod den andens vilje.

http://www.kandu.dk/

Fra : Samsara

Dato : 29-12-04 16:23

> [...]
> samme lokale - har selv prøvet det engang, var da meget sjovt.
>
> Så vil jeg bare spørge om I kvinder har lignende erfaringer med at

Hej

Jeg har aldrig prøvet at onanere sammen med veninder/kvinder. De eneste
der har set mig onanere, har været mine kærester.

Nu har jeg godt nok aldrig prøvet pigesex, men jeg kan godt forestille mig,
at den fællesonani, hurtigt kunne udvikle sig .

Venligst
Samsara

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-12-04 21:47

> Nu har jeg godt nok aldrig prøvet pigesex, men jeg kan godt
> forestille mig, at den fællesonani, hurtigt kunne udvikle sig .

Det gør det jo i pornofilm, så ...

Mark