Microsoft Outlook - mail og bærbar/station~
Fra : vn

Dato : 26-12-04 20:16

Jeg har installeret Microsoft Outlook (2003) på min bærbar, som jeg i det
daglige bruger til email.

Samme har jeg installeret på en stationær, men denne bruger jeg ikke så
ofte.

Jeg vil gerne hvis jeg kunne bruge både bærbar og den stationære - og
stadigvæk have de samme mails, både indbakke og udbakke, på begge pc'ere.
Dvs. en slags synkronisering.

Kan dette lade sig gøre - og hvordan??? Jeg ved man kan med almindelige word
dokumenter, men hvordan med Microsoft Outlook?

Håber nogen kan hjælpe og med vejledning - hvis det er muligt.

Mvh.
Heine

Fra : Nylev

Dato : 29-12-04 13:55

Hej Helene, Det kan løses ret enkelt hvis du har internet på begge
Pc,ere du kan bare sætte den bærbare til at hente en kopi af dine mails
og den stationære til at hente mails normalt. Det kan selvfølgelig ske
at du kun får bestemte mails ned på den stationære, men det kan du løse
ved at lave den bærbare tjekke mails lige inden du lokker på med din
stationære. I Outlook (på den bærbare) skal du ind i Funktioner, E-mail
konti, få vist eller rediger eks. konti, marker din konto og klik på
rediger, klik på flere indstillinger, og derefter på avanceret og sæt et
flueben i gem en kopi af meddelserne på servenren.

Håber det er godt nok :)

http://www.kandu.dk/