HL-2. Sidder fast. Hjælp mig
Fra : Benny

Dato : 26-12-04 16:40

Jeg kan bare ikke komme videre. Jeg er nået til Water Hazard hvor en mand
lige har droppet lidt forsygninger til mig fra en bro. Efter broen så
kommer jeg til en del af floden, som er for giftigt. Jeg tror at de 4 blå
tønder er en del af løsningen, men nu skriger jeg HJÆLP MIG.
På forhånd tak.

Benny

Fra : Michael Holm

Dato : 26-12-04 16:49

Benny wrote:
> [...]
> kommer jeg til en del af floden, som er for giftigt. Jeg tror at de 4 blå
> tønder er en del af løsningen, men nu skriger jeg HJÆLP MIG.

Tag tønderne med ned under vandet, og fyld buret på. Så vipper dimsen,
og du kan flyve-hoppe over i din båd.

--Michael

Fra : BuFFerz

Dato : 26-12-04 19:18

> Her et problem med din løsning. Jeg kan ikke se nogen båd. Hvor finder
> jeg den??

Den får du tidligere i banen

du må hele vejen tilbage for at hente den

Fra : Benny

Dato : 26-12-04 19:26

Er båden det gamle "lig" af en båd ?? som ligger ved det røde hus?

Benny

Fra : BuFFerz

Dato : 26-12-04 19:42

> Er båden det gamle "lig" af en båd ?? som ligger ved det røde hus?

Her er din båd:
http://www.yoo.dk/hl2/d1_canals_060033.jpg

Du kan -slet ikke- komme så langt du er UDEN den...
hvordan du er kommet så langt skal jeg nok lade være med at gætte på... ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-12-04 20:33

"BuFFerz" wrote

> Du kan -slet ikke- komme så langt du er UDEN den...
> hvordan du er kommet så langt skal jeg nok lade være med at gætte på... ?

Der er faktisk ufattelig mange der misser den airboat
Også selvom man får et vink med en vognstang

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 26-12-04 20:59

> Der er faktisk ufattelig mange der misser den airboat
> Også selvom man får et vink med en vognstang

Hvordan kan man det ?
Jeg har lige spillet banen for at chekke:
Enten tager man båden eller også går man ud i radioaktivt slam - og dør!
http://www.yoo.dk/debat/how.jpg

Jeg kan jo kun tænke mit ....

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Benny

Dato : 26-12-04 21:19

Ja. ja. ja. Jeg har gået i slam. Men har nu fundet airbåden og nået frem.
tak for tippet.

Fra : BuFFerz

Dato : 26-12-04 22:38

> Ja. ja. ja. Jeg har gået i slam. Men har nu fundet airbåden og nået frem.
> tak for tippet.

Hvordan kunne du det uden at dø ?
--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Benny

Dato : 27-12-04 03:16

Jeg nåede frem til den dæmning, med de 4 blå tønder som stoppede mig. lige
efter det røde hus. Jeg var igennem minst en seriæs omgang slam. der var
nogle tøre pletter land, så jeg overlevede, med en loading midt under turen
igennem det værste slam.

Så sidder du nok og tænkrt på hvordan jeg overså airbåden. det var simpelt.
jeg havde travlt med at komme væk fra de raketter med de afskylige
hovedsuger/hjernevasker. Så at der var frit område il hjre og overså det ene
eller 2 planker til venstre hvor båden var.

Fra : Radio

Dato : 27-12-04 08:03

On Sun, 26 Dec 2004 22:37:44 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvordan kunne du det uden at dø ?

GOD

--
Gerner

Hørt i boghandelen.:
Nej lille De, jeg spurgte efter en bog om nissemænd.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : BuFFerz

Dato : 26-12-04 21:15

Spilder vi tiden fordi du har forsøgt at snyde ?

Eller hvordan er du kommet der til uden båden ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Radio

Dato : 27-12-04 08:06

On Sun, 26 Dec 2004 21:14:43 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in
dk.spil.computer:

>Spilder vi tiden fordi du har forsøgt at snyde ?

Selvfølgelig hjælper vi folk under alle omstændigheder.
Lad du bare være med at stikke næsen i sky.

>Eller hvordan er du kommet der til uden båden ?

Kommer det egentlig dig ved ?

Fra : BuFFerz

Dato : 27-12-04 10:14

> Selvfølgelig hjælper vi folk under alle omstændigheder.
> Lad du bare være med at stikke næsen i sky.

Jeg gidder da ikke sidde og bryde min hjerne med hvordan han er kommet så
langt uden båden - hvid det er fordi han har no-clippet sig vej frem.

> Kommer det egentlig dig ved ?

Måske - han spørger da bl.a. også mig om hjælp.

Men har fået et forklaring af ham som jeg godtager - torde bare ikke man
kunne overleve det radioaktive slam.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 27-12-04 11:25

> Men har fået et forklaring af ham som jeg godtager - torde bare ikke man
> kunne overleve det radioaktive slam.

Ork jo :)
Jeg skippede også båden indimellem når jeg sad fast, og kunne gå et stykke -
skulle dog altid tilbage og hente den igen :p
Slammet er faktisk overraskende "lidt" farligt.

Fra : Radio

Dato : 27-12-04 11:32

On Mon, 27 Dec 2004 10:13:41 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in
> [...]

>langt uden båden - hvid det er fordi han har no-clippet sig vej frem.

>Måske - han spørger da bl.a. også mig om hjælp.

Du hjælper jo alligevel.

>Men har fået et forklaring af ham som jeg godtager - torde bare ikke man
>kunne overleve det radioaktive slam.

Det kan man heller ikke.

Fra : BuFFerz

Dato : 27-12-04 11:54

> Det kan man heller ikke.

Åben bart - derfor jeg undrede mig.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Benny

Dato : 28-12-04 14:59

Må jeg lige bryde ind her i jeres slagsmål. JEG HAR IKKE SNYDT. Når jeg
sidder rigtigt fast og jeg ikke kan komme videre, så skrever jeg et nødskrig
i denne NG og håber på rette svar og det har jeg fået denne gang.

Benny