Feriehjælp søges
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-12-04 15:50

Vi har fået penge til en ferie i julegave - og vi er på den, for vi har ikke
rejst på ferie på den måde før.
Rammerne er en uge og gerne med mulighed for traveture og smukke
oplevelser - strand ikke et must. Umiddelbart er tanken de kanariske øer,
men er der andre idéer? Og hvem skal vi rejse med? Det skal ikke være
luksus, bare et hotel og noget mad. Det skal i højere grad være en oplevelse
end afslapning.

Mvh Maria

--
Noget du ikke ved om C5? Så spørg.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-12-04 18:22

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> writes:

> Vi har fået penge til en ferie i julegave - og vi er på den, for vi har ikke
> rejst på ferie på den måde før.

Ja, det er jo et stort problem.

> [...]
> luksus, bare et hotel og noget mad. Det skal i højere grad være en oplevelse

Jeg har været på Tenerife og selvom det var udemærket, så var det
noget af en turistfælde.

Hvis jeg selv sådan lige fik penge til en ferie (og stadigvæk kunne gå
lange ture) så ville jeg klart vælge Madeira. Med hvem og hvordan
skulle jeg så lige undersøge. Jeg har hørt så meget om de smukke
gåture langs levadaerne, at jeg må derned på et eller andet tidspunkt.

Men tag et kig på denne side:
http://www.mytravel.dk/travelguides/travelguides.aspx Der er masser af
inspiration. Jeg ville i hvert fald sagtens kunne finde noget spændende!

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Christian

Dato : 26-12-04 21:36

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message
> [...]
> men er der andre idéer? Og hvem skal vi rejse med? Det skal ikke være
> luksus, bare et hotel og noget mad. Det skal i højere grad være en

hvad er budgettet?,- feks Mexico...det er billigt at bo i Mexico,- brug
lonley planet bøgerne...der er superflot natur at se på!!

http://www.crazyoffer.com/index.php

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 27-12-04 20:50

Det er skægt, at ligesom Trine, ville jeg foreslå Madeira, og det er også
uden selv at have været der, men på baggrund af hvad jeg har læst om øen,
sammenholdt med dit ønske om smukke vandreture m.v.
Jeg har rejst meget, og kunne foreslå meget, men vil nok fraråde oversøisk
flyvning, når I kun har en uge.
Gran Canaria er jo mest en gold lava-knop, men er altid garant for godt
vejr, og der er da lidt at se inde midt på øen.
Smukke byer er der altså også mange af, men det lyder ikke som om det er det
du tænker på, så Madeira er også mit bud.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 27-12-04 23:18

On 26/12/04 15:49, in article
41ced029$0$92218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

> [...]
> luksus, bare et hotel og noget mad. Det skal i højere grad være en oplevelse

Jeg ville tage til Madeira, hvis jeg var i jeres heldige situation

Mvh.
Charlotte