Telefon til reperation
Fra : Kristian

Dato : 26-12-04 15:37

Nu er jeg godt trætte af 3 som for over en måned siden lovede mig at ringe
så snart de havde en lånetelefon. De har stadig ikke ringet selvom de sagde
det ville tage en uges tid. Nu vidrestiller jeg nummeret til en anden mobil
i og med at jeg ikke kan bruge mit 3 simkort i en ikke 3g telefon.

Men jeg gider simpelthen ikke køre til Lyngby igen (bor i Køge), jeg har
tidligere læst i denne nyhedsgruppe at man kan kræve at forretningen betaler
portoen både frem og tilbage. Gælder dette kun hvis jeg har bestilt den pr.
postordre eller også hvis jeg som i dette tilfælde bor 46 KM væk fra den
forretning hvor jeg købte telefonen i deres fysiske butik?

Kan jeg på nogen måde kræve at de betaler vidrestillingsomkostningerne mens
min telefon er til reperation?

Telefonen har før været til reperation i lidt over 3 uger. Hvis det tager
over 3 uger denne gang kan jeg så kræve købet ophævet og forlange mine penge
tilbage? Kan jeg så evt. i samme omgang kræve hele købet annuleret ? og hvad
med abonnementet?

Henvisninger til § modtages meget gerne.

--
Kristian Ørmen Pedersen

Fra : HKJ

Dato : 26-12-04 19:54

"Kristian" <koepFjern@koep.net> wrote in message

> [...]
hvad
> med abonnementet?
>
> Henvisninger til § modtages meget gerne.

Læs lidt her:
http://www.forbrug.dk/presse/arkiver/nyhedsbrev/2003-12-11/2/