James Bond (Never say never again 1982)
Fra : Kim Riber

Dato : 26-12-04 14:48

HEj Gruppe

Filmen Never say never again (1982) med Sean Connery som JB, er den med i
den "officielle" serie ??

Hvis ikke den er med i den "officielle" serie, hvad er historien bag denne
"pirat" Bond ??

Jeg syntes den minder om en anden JB film også med Sean Connery i
hovedrollen, eller er det bare mig der lider af "post mortem julefrokost"

De bedste julehilsner

Kim Riber

Fra : Carl Drud

Dato : 26-12-04 14:56

Kim Riber wrote:

> [...]
>
> Jeg syntes den minder om en anden JB film også med Sean Connery i
> hovedrollen, eller er det bare mig der lider af "post mortem julefrokost"

http://us.imdb.com/title/tt0086006/trivia

Carl

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-12-04 15:04

Kim Riber skrev :
> HEj Gruppe
>
> Filmen Never say never again (1982) med Sean Connery som JB, er den med i
> den "officielle" serie ??

Det var den ikke da den blev indspillet, men nu følger den med når man køber
den komplette serie på DVD og DR tv.

> Hvis ikke den er med i den "officielle" serie, hvad er historien bag denne
> "pirat" Bond ??

Det er en omskrivning af Thunderball og Ian Fleming var med til det. Det gav
nogle komplikationer med hensyn til retighederne til manuskriptet og det gav
en film 'uden' for serien.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk