Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
printerpatroner canon pixma ip4000
Fra : claus v

Dato : 26-12-04 12:18

Hej gruppe jeg har fundet dette tilbud på ebay

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=56580&item=6731635801&rd=1&ssPageName=WD3V

det lyder næsten for billigt er der nogen der har prøvet at købe disse
blækpatroner

claus v

Fra : Mads

Dato : 26-12-04 13:07

On Sun, 26 Dec 2004 12:17:48 +0100, "claus v" <claus@cybercity.dk>
wrote:

>det lyder næsten for billigt er der nogen der har prøvet at købe disse
>blækpatroner

Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det sikkert også.

TANSTAAFL ( R. A. Heinlein 1907-1988 )

Fra : devilman

Dato : 26-12-04 16:09

www.fyldselv.dk
email den og spørg ....
mail@fyldselv.dk

jeg bruger:
250 ml. Gr958 farver ...150kr
250 ml. Gr 957 (sort pigment) 220 kr
de kan købes i mange butikker i danmark......

------------------©--------------------------

Fra : Bent F.

Dato : 26-12-04 17:19

claus v wrote:
> [...]
>
> det lyder næsten for billigt er der nogen der har prøvet at købe disse

jeg har med stort held benyttet Jettec kompatible patroner, de koster 1,6£
hos svp communications. JETTEC har garanti på din printer hvis blækken er
skyld i haveri!

mvh Tommy Fer

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-12-04 17:29

On Sun, 26 Dec 2004 17:18:42 +0100, "Bent F."
<bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote:
klip

> [...]
>hos svp communications. JETTEC har garanti på din printer hvis blækken er

Kan man ikke få noget tilsvarende i DK ?
mvh Ebbe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-12-04 18:44

Ebbe Hansen wrote:
> Kan man ikke få noget tilsvarende i DK ?
> mvh Ebbe

Jo - men ikke helt til samme pris.....

Jeg bruger normalt www.printmore.dk - de tager 25 kr for farvepatronerne og
den "lille" sorte - den "store" sorte koster så 36 kr.....

Men der er mange andre, der også sælger kompatible patroner.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-12-04 19:01

On Sun, 26 Dec 2004 18:43:37 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:
klip
> [...]
>den "lille" sorte - den "store" sorte koster så 36 kr.....
>
>Men der er mange andre, der også sælger kompatible patroner.....

Jeg ved godt at man kan købe dem, næsten på hvert gadehjørne,
men jeg er lidt skeptisk over for kvaliteten.
Jeg havde en Epson, den kunne ikke lide uoriginale patroner,
hvis den stod i 5 dage, var de tørre, så jeg måtte bruge en halv
patron for at få den i gang igen (overdrivelse fremmer forståelsen)
Nu har jeg en Canon i560, så jeg kunne jo prøve, det er jo
en halv printer, hver gang man skifter
mvh Ebbe

Fra : Kjeld Krogh

Dato : 27-12-04 17:09

Hej
Hvis du søger blæk til Canon ip 4000, så prøv
http://www.refillshoppen.dk/
i søg produkt skriver du i865 det er det gamle nr. for ip 4000 pris fra kr.
25,00 til kr. 30,00 kr.
bruger dem på min ip4000
mvh
Kjeld

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-04 19:02

Kjeld Krogh wrote:
> Hej
> Hvis du søger blæk til Canon ip 4000, så prøv
> http://www.refillshoppen.dk/

Den kender jeg også godt

Nu har jeg "kun" en i850 - og der kan jeg spare lidt på den sorte (36 hos
printmore og 30 hos refillshoppen) men til gengæld er Printmore så billigst
med de tre farvepatroner (25 hos printmore og 30 hos refillshoppen)

Men som det ser ud nu, så bliver min næste printer en Pixma - og så må jeg
overveje refillshoppen igen.

Men der er vist mange andre, der sælger billige patroner ?

Og jeg er meget glad for dem fra Printmore - så dem bruger jeg indtil videre

Fra : claus v

Dato : 26-12-04 21:19

"Bent F." <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hos svp communications. JETTEC har garanti på din printer hvis blækken er

jeg synes jeg har kigget derinde uden at finde patroner til canon pixma
ip4000

claus v

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-12-04 11:30

> [...]

> hos svp communications. JETTEC har garanti på din printer hvis blækken er

Hvordan er det med nulstilling af patronerne?

Min HP har en ret besværlig måde, man skal nulstille patronerne, der gør, at
jeg simpelthen ikke gider at genopfylde. Så det er specielt noget, jeg vil
være opmærksom på ved nyt printerkøb. Jeg er nemlig ret interesseret i en
Canon..

Claus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-04 19:07

Claus Tersgov wrote:
> [...]
> gør, at jeg simpelthen ikke gider at genopfylde. Så det er specielt
> noget, jeg vil være opmærksom på ved nyt printerkøb. Jeg er nemlig

Canon har ikke noget elektronik i patronerne på samme måde som f.x. HP har.

Det er "kun" en beholder til blæk.

Derfor også den kæmpe prisforskel på Canon og HP patroner.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-12-04 15:33

In article <cqm6tu$2v7k$1@news.cybercity.dk>, claus v wrote:
> [...]
>
> det lyder næsten for billigt er der nogen der har prøvet at købe disse

De billigste uoriginale blækpatroner er så ringe at der er meget kraftig
falmen efter 3-6 måneder, og billedet uigenkendeligt efter 12 mdr.

De billigste blækpatroner øger sandsynligheden for at dit printerhovede
stoppes = ny printer.

Hvis det skal være uoriginalt, så køb JetTec, lavet i England, de giver
garanti mod blokerede hoveder på din printer.

http://www.inkylink.com sælger JetTec - 16.90 pund for et sæt,

Deres refill-kits er desværre ikke klar til Pixma endnu, man må
klare sig med standard Canon sætttet (6.13 UKP for 3 farver af 30ml og
UKP 5.62 for 3x30ml sort). + Købe den specielle sorte i løs vægt.

Jeg anvender JetTec, og er glad for kvaliteten. Er bedre end Epsons
originale, har endnu ikke fået fat i noget til Canon.