Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Efterlyser 2 programmer fra Digital-Foto
Fra : Michal

Dato : 26-12-04 11:06

Hej

Jeg har lige haft læst i 2 blade fra Digital-Foto, i toget på vej hjem fra
juleferie, mener det er nr 9 og nr 10. Som jeg desværre ikke selv har.
Der var 2 programmer omtalt, et i hvert nr.

Det ene skulle man kunne lave en flyvetur ( hvis man f.eks har taget et
billede af et bjerg) så kunne man lave det så det føltes som om man flyver
hen over det.

Det andet skulle man kunne bruge hvis man ville lave store print. Det
skulle kunne ændre pixel i billedet, så man kan tage et udsnit af billedet
og gøre større, for der efter at printe det ud. Det er et plugin til Adobe
Photoshop.

Er der en venlig sjæl her som kan fortælle hvad det er de hedder, og link
til dem?

Michal

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-12-04 11:12

On Sun, 26 Dec 2004 11:06:16 +0100, Michal wrote:

> [...]
> billede af et bjerg) så kunne man lave det så det føltes som om man flyver

Har blad nr. 9 og det omtale program må være DigiRostrum. Jeg vil tro det
ligger til download i en prøveversion på http://www.lumidium.com.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Michal

Dato : 26-12-04 11:18

On Sun, 26 Dec 2004 11:12:04 +0100, Jens Stadsgaard wrote:

> Har blad nr. 9 og det omtale program må være DigiRostrum. Jeg vil tro det
> ligger til download i en prøveversion på http://www.lumidium.com.

Kanon det var lige det jeg mente Mange tak
Så håber jeg der er en som har nr 10. Så jeg kan kigge lidt på dem når jeg
kommer hjem i aften.

Glædelig jul og godt nytår Jens.

Michal

Fra : ain

Dato : 26-12-04 11:34

"Michal" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Photoshop.
>
> Er der en venlig sjæl her som kan fortælle hvad det er de hedder, og link

kender ikke Digitalfoto, men kunne det være GenuineFractal.
det er et plugin til PhotoShop, der tillader up-resizing af billeder til
print.
uden tab. Designerne bruger det i firmaet....
men prisen er vist ret så pebret..

//pwa

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-12-04 11:54

On Sun, 26 Dec 2004 11:34:15 +0100, ain wrote:

> [...]
> print.
> uden tab. Designerne bruger det i firmaet....

Det er omtalt i nr. 9 kan jeg se nu hvor jeg bladrer bladet igennem igen.
Et link hvor der kan hentes en prøveversion er
http://www.dcpsystems.co.uk/ man skal godtnok lede lidt rundt på siden for
at finde det men det kan lade sig gøre. Et direkte link til filen (kun
windows, men findes også i mac version)
http://www.dcpsystems.co.uk/software_display/downloads/GF-PP-TR-351-Win32.zip

Fra : Michal

Dato : 26-12-04 19:00

On Sun, 26 Dec 2004 11:53:30 +0100, Jens Stadsgaard wrote:

> [...]
> http://www.dcpsystems.co.uk/ man skal godtnok lede lidt rundt på siden for
> at finde det men det kan lade sig gøre. Et direkte link til filen (kun

Tak til jer alle.
Det var lige hvad jeg skulle bruge

Glædelig jul og godt nytår til alle

Michal

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-12-04 11:59

"ain" <c_caldera@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> print.
> uden tab. Designerne bruger det i firmaet....

Hej.

Og det er netop GenuineFractal der bliver omtalt. Jeg synes bare ikke at det
er specielt godt.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk