E-Mail
webnoob 5265
Mailwasher: Header kill ikke
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 26-12-04 10:57

Det er da noget underligt noget.
I Mailwasher skulle det være mugligt at lave en header kill med hvis det
indeholder bestemte ord, f.eks bitch, slut, women og hvad de porn spammere
nu finder på at bruge af ord i emnet for så at programmet bare markerer
det til bouncing og sletning.
Problemet er bare: Det virker ikke.
Man er nød til at tilføje de falske mailadresser de bruger og det får man
jo ikke en skid ud af, de skifter jo bare adressen og så modtager man det
spam alligevel.
Så lige på det område giver jeg programmet et rent 03 i karakter.

Videre til næste program jeg fik foreslået som spam dræber.

Sejersen

Fra : Aslan

Dato : 26-12-04 11:04

Mr. Sejersen wrote:
> [...]
> spammere nu finder på at bruge af ord i emnet for så at programmet
> bare markerer det til bouncing og sletning.

Virker her: Spam tools - My Filters og angiv her hvilke ord du vil have
blacklisted og gå evt ind i Edit, for at angive action

Aslan

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 26-12-04 11:42

"Aslan" <cpoulsen@ REMOVE THIS email.dk> wrote in news:41ce8cab$0$88044
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Virker her: Spam tools - My Filters og angiv her hvilke ord du vil have
> blacklisted og gå evt ind i Edit, for at angive action
>
> Aslan

Har prøvet.
Både at samle ordende under 1 rule og ordende delt op i hver sin rule.
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor det ikke rigtigt vil.
Jeg prøver dælme at re-indstalere og så se om det så kommer til at
virke når det virker fint hos dig, det kan måske være en install fejl
der er sket.

Men jeg fandt et lign killfilter i min Incredimail som tilsyneladende
virker. Jeg prøvede at banke en stavl mails afsted fra min Yahoo adresse
med alle de "porn spam ord" man nu kan tænke sig til og finde i
nyhedsgrupperne, samtlige mails blev slettet fra serveren og ikke hentet
ned.

Sejersen.