Skærme
Fijala 3554
20" TFT skærm: Bedste køb?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 26-12-04 02:48

Hejsa,

Hvis man skal have en 20" TFT skærm, gælder det så ikke stadig at de
bedste køb er Dell UltraSharp 2001FP og så ViewSonic VP201, der begge
har samme panel?

Såvidt jeg kan se er det kun Dell'en der har S-Video indgang, men
ellers burde de vel yde ens? Dell yder 3 års on-site ombytning hvilket
selvfølgelig er meget tiltalende, men hvad med ViewSonic?

Disse modeller har efterhånden været på markedet i lang tid. Er der
noget nyt på vej lige om hjørnet, eller kan man roligt købe en af
disse modeller?

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 26-12-04 13:41

> Dell yder 3 års on-site ombytning hvilket
> selvfølgelig er meget tiltalende, men hvad med ViewSonic?

Der er 3 års garanti på ViewSonic. Det første år med med gratis fragt.
For ca. 1000 kr., kan man forlænge både garanti og gratis fragt til 5
år. Jeg har ikke selv gjort det, men overvejede det stærkt.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 26-12-04 14:14

Lene Skov Mikkelsen <pivnu@loveletters.dk> wrote:

> Der er 3 års garanti på ViewSonic. Det første år med med gratis fragt.
> For ca. 1000 kr., kan man forlænge både garanti og gratis fragt til 5
> år. Jeg har ikke selv gjort det, men overvejede det stærkt.

OK, det er også god service. Hvad sker der når man tager en skærm med
til udlandet? Dækker servicen også derude.

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 26-12-04 22:51

> OK, det er også god service. Hvad sker der når man tager en skærm med
> til udlandet? Dækker servicen også derude.

Det ved jeg desværre ikke.
Ring evt. og spørg ViewSonic. De er meget flinke; men de kunne godt tage
at sende danske papirer med skærmen ;-P

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Martin