Outlook XP henter samme mails flere gange
Fra : Martin Nielsen

Dato : 25-12-04 22:54

Min Outlook løber løbsk!

Jeg benytter en Tele2 get2net pop3 server konto i Outlook XP. Idag er
Outlook begyndt at hente mine mails flere gange. Dvs. jeg modtager de ca.
500 mails, der ligger på serveren, igen og igen.

Outlook er sat til at gemme en kopi af meddelelsen på serveren, da jeg
benytter webmail, når jeg er ude.

Det har ikke tidligere været et problem, men i øjeblikket hentes alle 500
mails hvert 3. minut (jeg har indstillet Outlook til at hente i det
interval). Da jeg nåede 4500 i indbakken, altså 9 kopier af hver, slettede
jeg hele dynen for at starte forfra. Det hjalp ikke. Den fortsætter
ufortrødent.

Hvad kan der være gået galt?

På forhånd tak

Martin /Helsingør

Fra : Calle.

Dato : 27-12-04 11:37

Martin Nielsen wrote:
> [...]
> det interval). Da jeg nåede 4500 i indbakken, altså 9 kopier af hver,
> slettede jeg hele dynen for at starte forfra. Det hjalp ikke. Den

Har selv oplevet det samme hos nogle venner, det viste sig, at være en
bestemt mail der fik hentningen af mails til at afbryde. Slet mailene på
webserveren omkring den sidste der kom ned. Så kørte det igen hos os.
--
Calle.