Øl med "langt skæg"?
Fra : Devast8or

Dato : 25-12-04 21:23

Hej med jer,

jeg så idag at der bag på Tuborg Classic Gylden står at den skal nydes
"...kold og med langt skæg." - hvad menes der lige med det? Er det godt med
skum man kalder langt skæg?

Devast8or

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-04 23:27

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
>
> jeg så idag at der bag på Tuborg Classic Gylden står at den skal nydes
> "...kold og med langt skæg." - hvad menes der lige med det? Er det godt

Eller du skal gro julemandsskæg. Skæg og skum - forvekslelige ord - gætter
jeg.

Fra : Peter Westh

Dato : 25-12-04 23:45

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> jeg så idag at der bag på Tuborg Classic Gylden står at den skal nydes
> "...kold og med langt skæg." - hvad menes der lige med det? Er det godt
med
> skum man kalder langt skæg?

Har det ikke noget at gøre med den tv-reklamekampagne, der kørte for nogle
måneder siden - "Tuborg Classic - ualmindelig oldschool" - hvor de
allesammen fik langt skæg af at drikke den?

/P

Fra : Devast8or

Dato : 26-12-04 16:06

Peter Westh wrote:
> [...]
> nogle måneder siden - "Tuborg Classic - ualmindelig oldschool" - hvor
> de allesammen fik langt skæg af at drikke den?

Tjo, det kunne være, men var det ikke kun den almindelige classic de
reklamerede for der? Eller var det også gylden?

Devast8or (det kunne være man skulle skrive til Tuborg :)

Fra : Ralph

Dato : 26-12-04 00:19

> [...]
> jeg så idag at der bag på Tuborg Classic Gylden står at den skal nydes
> "...kold og med langt skæg." - hvad menes der lige med det? Er det godt

Et gæt; jeg kan ikke helt huske hvor reklamen kommer fra, men der findes en
ølreklame hvor fyren der drikker øllen får skipperskæg, måske DET er
meningen?

Hvis ikke, så er dit gæt da meget godt.

--
venligst