Lonely Planet bøger - billigst...
Fra : Morten S Hansen

Dato : 25-12-04 18:44

Hej NG!

Hvor kan man købe Lonely Planets bøger billigst...? Jeg tænker både på alm.
såvel som udenlandske og Danske netbutikker...

Helt konkret går turen til Cuba - så hvis I har andre tips er de meget
velkomne!

/morten

Fra : Daniel Birch

Dato : 26-12-04 10:25

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote in message

> Hvor kan man købe Lonely Planets bøger billigst...? Jeg tænker både på
> alm. såvel som udenlandske og Danske netbutikker...

Det er jo en jungle. Prøv www.bogpriser.dk som har en god søgemaskine, men
som naturligvis ikke sammenligner ALLE butikker. Ellers plejer
www.scanmaps.dk at have et godt udvalg.

mvh
Daniel

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 27-12-04 20:40

Da de jo så vidt jeg ved, kun udgives på engelsk, kan det vist bedst betale
sig at bestille via www.amazon.com
....men jeg har da også købt nogle i danske bogbutikker.
Det handler vist lige så meget om at få netop den bog, man gerne vil have.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Kaj

Dato : 28-12-04 10:56

Morten S Hansen <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41cda6e1$0$74680$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> såvel som udenlandske og Danske netbutikker...
>
> Helt konkret går turen til Cuba - så hvis I har andre tips er de meget

Hej
Vi købte hos amazon.com. Det gik let og smertefrit, og jeg mener, at vi
sparede ca. 60 kr. i forhold til dansk boghandlerpris. Det var LP. Thailand
vi købte - vi rejste rundt på egen hånd, og nåede heldigvis hjem inden
katastofen med flodbølgen.
mvh. Kaj

---

Fra : JL

Dato : 29-12-04 12:55

> [...]
> alm. såvel som udenlandske og Danske netbutikker...
>
> Helt konkret går turen til Cuba - så hvis I har andre tips er de meget

Klart billigste sted (som jeg har fundet) plejer at være:
http://www.pickabook.co.uk/

Cuba:
http://www.pickabook.co.uk/book_details/index2.php?isbn=1740591208&type=title&mysearchterms=lone+planet+cuba&searchtype=

De kan være lidt sløve med leveringen, i det det ofte tager de dage de
angiver som maksimum, dog overskrider de sjældent disse grænser.
- JL

Fra : tomov

Dato : 29-12-04 22:46

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe Lonely Planets bøger billigst...? Jeg tænker både på
> alm. såvel som udenlandske og Danske netbutikker...

Cuba
3rd Edition
Conner Gorry
Published January 2004
ISBN: 1740591208
468 pp / 28 pp colour / 77 maps

Ved: http://shop.lonelyplanet.com
UK£12.99 + 5.50 pp

Samme bog hos www.amazon.co.uk
UK£9.09 + 3.99 pp

Og endelig på www.bibliotek.dk
Gratis

Vælg selv.
Tom

Fra : Herbert Garonfolo

Dato : 22-12-05 11:14

> [...]

> alm. såvel som udenlandske og Danske netbutikker...
>
> Helt konkret går turen til Cuba - så hvis I har andre tips er de meget

Jeg bruger selv kelkoo.co.uk meget til at søge cdere og bøger.. Jeg har
osse købt mine lonely planet bøger derover.. det er en prisportal, som
dækker alle engelske netbutikker.. den gør det nemt at sammenligne
priser, leveringstid osv..

Herb

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 24-12-05 08:41

Herbert Garonfolo <dont@write.me> wrote:

: > Hvor kan man købe Lonely Planets bøger billigst...? Jeg tænker både på
: > alm. såvel som udenlandske og Danske netbutikker...

Cuba vet jeg ikke helt, men om man skal til Sørøst-Asia så selger de stort
sett bare gode piratkopier av bøkene, og da koster de ned til 1-2 dollar
pr stk. Det kan jo være greit å vite om man en gang skal dit og ikke
finner reiseguiden her hjemme, i hvert fall. Forskjellen er at kartene
ikke er like gode å lese pga at fargene flyter litt ut, og at bildesidene
ser ut til å være piratenes egne feriebilder. #8D)

Bjørn

Fra : Rune Larsen

Dato : 24-12-05 13:28

Jeg har meget gode erfaringer med køb af bl.a. LP hos den tyske amazon.de
Af en eller anden grund er de billigere end den engelske.

Mvh Rune