Skærme
Fijala 3554
Køb af 19" TFT skærm
Fra : Per

Dato : 25-12-04 17:15

Hej NG

Hvilken 19" TFT skærm ville I købe hvis I stod med 3.000-4.000,-kr. i
hånden?

Skal gerne indeholde følgende spec.: lav response tid (<25), så den kan
bruges til spil, DVI undgang og selvfølgelig et godt billede.

Kom gerne med et bud - og meget gerne med en begrundelse / erfaringer /
tests ?

På forhånd tak

Per

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-12-04 17:55

"Per" <pgotfredsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges til spil, DVI undgang og selvfølgelig et godt billede.
>
> Kom gerne med et bud - og meget gerne med en begrundelse / erfaringer /

Hej

19" TFT skærm med DVI under 25ms til 4k
http://shg.dk/produkter/list2.asp?katid=1652#1663

Kurt

Fra : Per

Dato : 25-12-04 18:01

Hej Kurt

Jeg kender godt internettet og diverse butikker - så jeg ved godt hvor jeg
skal købe min kommende skærm henne *G* Så at henvise mig til SHG's
hjemmeside med mindre det var til en specifik model - kan jeg ikke bruge til
så meget

Men ellers tak for tippet

Per

Fra : Steen

Dato : 25-12-04 19:57

Hej Per.

Jeg har købt en 19" Viewsonic VX912 til min bedre halvdel.
Den har responce 12 ms, contrast 500:1 Brightness 250 nits og både
tilslutning for analog og digital.

Jeg har ikke arbejdet med den, men umidelbart ser den kanon flot ud, nu er
det godtnok rollespil og den slags hun spiller mest, men hun er meget
begejstred for den.
Pris : 3938

Mvh Steen

Fra : K.

Dato : 25-12-04 20:37

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har ikke arbejdet med den, men umidelbart ser den kanon flot ud, nu er
> det godtnok rollespil og den slags hun spiller mest, men hun er meget

Det er også umiddelbart den skærm jeg ville anbefale, eller vente 3 uger og
skrabe ca. 400 kr. mere sammen ,og køb vp912s når den kommer til landet.
Der skulle ifølge Viewsonic være 1400 skærme på vej, og de skulle være her i
uge 2.

Fra : Per

Dato : 25-12-04 22:20

Hej I to,

Takker for tippet

Jeg havde nu selv en LG (3 K, 12 ms.) eller en Samsung i tankerne - er der
noget der taler imod dette?

Mvh.

Per