Dagens opgave AKA Hvilket grafikkort skal ~
Fra : Thomas

Dato : 25-12-04 17:09

Hej NG

Jeg har ikke fulgt mere med i grafikkortjunglen end jeg kan se det hele er
uoverskueligt Dem der keder sig må derfor gerne komme med nogle
forslag til mit nye kort (julegave til mig selv) ud fra disse kriterier:

System:

Soltek kav 75
512 mb sd ram
AMD Xp 2400@2600
g4 ti 4200
(3dmark 2001 ca. 9500 point så vidt jeg husker)

Skal faktisk kun bruges til Half life 2 og CS source (har imellem 20-40 fps
med mit nuværende G4 ti 4200)

Prisklasse ca. 12-1500,- kr

Håber en eller flere har et bud. Havde jeg penge nok og mit øvrige system
var hurtigere, så var det nemt nok at købe det bedste. Gider ikke smide
penge ud på et overkill gfx , så hellere skifte lidt oftere

Mvh

Thomas

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 25-12-04 19:55

Hej

Thomas wrote:
> Prisklasse ca. 12-1500,- kr

Så hedder det Geforce 6600GT uden nogen form for alternativer.

Fra : Thomas

Dato : 27-12-04 17:48

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Hej

> Så hedder det Geforce 6600GT uden nogen form for alternativer.

Hej

Tak for svaret. Jeg har nu nærlæst nærmere om dette kort og kan se at det
er det næste der kommer til at svede i min maskine

Mvh

Thomas

Fra : asap

Dato : 27-12-04 18:10

> Så hedder det Geforce 6600GT uden nogen form for alternativer.

Enig, medmindre du vil købe brugt. Så er der fx. R9800Pro til en tusse.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 27-12-04 19:08

Hej

asap wrote:
> Enig, medmindre du vil købe brugt. Så er der fx. R9800Pro til en tusse.

Tjah, med lidt tålmodighed, så ser vi nok snart priser ned mod 1200,-
herhjemme på 6600GT kortene. I USA kan de fås helt ned til 199$ i
butikkerne. Det er kun 1100,- med den lave dollarkurs der er lige nu.

Endnu mere spændende er det nok at X800Pro kortene efter signende skulle
ryge ned i 299$ på det amerikanske marked.