BonziBuddy ???
Fra : jane

Dato : 25-12-04 16:57

Jeg scanner altid med Ad-AwareSe hver dag, og jeg har ingen spyware,
iflg.Ad-Aware. Nu har jeg så lige prøvet en gratis online spyware detector
fra ZoneAlarm`s opdateringsside "SpyWare Killer" og den finder 27 stk
spyware, hvoraf de 25 heder BonziBuddy.

Hvad er det for nogen, og hvad gør de?

Hvorfor finder Ad-Aware ikke nogen BonziBuddy?
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : F.Larsen

Dato : 25-12-04 18:53

http://www.pestpatrol.com/PestInfo/b/bonzibuddy.asp#Overview

--
Flemming

Fra : anja5

Dato : 27-12-04 23:58

Hej Jane

Vil du have det korrekte svar? Spyware Killer er et dårligt program som
finder spyware der slet ikke er spyware ene og alene for at man skal
købe programmet. Du har slet ikke BonziBuddy på din computer. Så tag det
helt roligt. Stol på din Ad-aware. Du har ikke fået noget svar fra de
uddannede it-eksperter. De ved det nemlig ikke.

mvh Anja

http://www.kandu.dk/

Fra : Mr. Hansen

Dato : 28-12-04 05:13

anja5 tastede følgende
> [...]
> tag det helt roligt. Stol på din Ad-aware. Du har ikke fået noget
> svar fra de uddannede it-eksperter. De ved det nemlig ikke.

Man må ikke håbe at du lever af at give råd vedr. it sikkerhed

Fra : Steffen Moeller

Dato : 28-12-04 15:05

On Mon, 27 Dec 2004 22:58:23 GMT, "anja5" <anja5.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>finder spyware der slet ikke er spyware ene og alene for at man skal
>købe programmet. Du har slet ikke BonziBuddy på din computer. Så tag det

En hurtig søgning på Google siger følgende om programmet BonziBUDDY,
og jeg ville nu bestemt ikke være helt tryg ved et program der har de
her nævnte "features"

BonziBUDDY (which serves adds, frequently prompts users for personal
information, tracks all usage, deposits icons in the startup folder,
system tray and on the desktop, repeatedly resets the browser homepage
to BONZI.COM without asking permission, and leaves components behind
after users use its uninstall program).

BonziBuddy can be installed by ads that pretend to be system error
messages!!!!!

BonziBuddy spyware, which reports on browsing habits has been
implicated in system slowdowns and so-called blue screen of death
system crashes.

>Du har ikke fået noget svar fra de
>uddannede it-eksperter. De ved det nemlig ikke.

Det var en meget modig udtalelse - jeg tvivler dog meget stærkt på
at den holder vand.

/Steffen

Fra : jane

Dato : 28-12-04 17:01

"anja5" <anja5.news@kandu.dk> wrote in news:41d09470$0$165
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hej Jane
>
> Vil du have det korrekte svar? Spyware Killer er et dårligt program som
> finder spyware der slet ikke er spyware ene og alene for at man skal
> købe programmet.
Ja, det er jeg faktisk også kommet frem til, og er det rigtigt, så er det
bare utroligt at ZA køre Deres forretning på den måde.

Fra : Alex Holst

Dato : 29-12-04 02:41

jane wrote:

> Ja, det er jeg faktisk også kommet frem til, og er det rigtigt, så er det
> bare utroligt at ZA køre Deres forretning på den måde.

Hvordan mener du det er forskelligt fra f.eks. deres firewall produkt?

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk

Fra : anja5

Dato : 28-12-04 15:58

Spyware Killer kommer fra domænerne: 1spywarekiller.com surfertools.com

SpywareKiller bruger falske positiver for at få brugerne til at købe
programmet, hvilket jo falder fint i hak med det andet spørgsmål som
Jane har lagt. Her siger hun nemlig:

Jeg glemte lige at fortælle, at når jeg laver en søgning på komputeren
efter filer og mapper, så finder den ikke noget der heder Bonzibuddy.

--
Venlig hilsen
Jane

Spyware Killer er identisk eller næsten identisk med følgende andre
dårlige spywareprodukter: SpyDoctor, Spyinator, SpyKiller 2005, SpyLax,
SpySpotter, SpywareThis, & Spyware Protection Pro

Så til M. Hansen som siger til mig:
Man må ikke håbe at du lever af at give råd vedr. it sikkerhed

Hvorfor ikke M. Hansen? Når jeg nu som den eneste kan give et korrekt
svar.

Og til Steffen Møller som siger:

Det var en meget modig udtalelse - jeg tvivler dog meget stærkt på
at den holder vand.

Man behøver ikke at være modig når man ved hvad man snakker om.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-12-04 16:25

Den 28-12-04 15.57 skrev anja5 følgende:

> SpywareKiller bruger falske positiver for at få brugerne til at købe
> programmet,

Den slags er ikke pænt gjort, men spørgsmålet er, om det nu også er
tilfældet her. Jane har også prøvet at scanne med ZoneAlarms online
detector, og den melder også om BonziBuddy (jfr. et indlæg i
virus-gruppen). Jeg tvivler stærkt på, at ZoneAlarm bruger falske positiver.

> [...]
> Jeg glemte lige at fortælle, at når jeg laver en søgning på komputeren
> efter filer og mapper, så finder den ikke noget der heder Bonzibuddy.

Det kan meget vel tænkes at være fordi, filerne hedder noget andet, men
at scanner-programmerne genkender filerne og fortæller brugeren, at
filerne har forbindelse med BonziBuddy. Men det har du selvfølgelig tjek
på, når nu du er så skrap.

Jeg ville også gerne have kommenteret nogle af de andre ting, du
skriver. Desværre er en stor del af dit indlæg placeret efter
signaturadskilleren. Og min nyhedslæser har den smarte funktion, at den
klipper alt efter signaturadskilleren væk, når jeg svarer på et indlæg,
så jeg ikke behøver at gøre det manuelt.

Havde du været en mindre skrap ekspert, ville jeg have henvist dig til
lidt læsestof om nyhedsgrupperne, og ikke mindst hvordan man skriver i dem:
http://kimludvigsen.dk/diverse-nyhedsgrupper.html
Men det skal jeg nok lade være med. Når du svarer, som du gør, er det
selvfølgelig med vilje, og sikkert fordi du ikke ønsker svar på den del
af dit indlæg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : anja5

Dato : 28-12-04 22:28

Kim Ludvigsens kommentar: Jeg tvivler stærkt på, at ZoneAlarm bruger
falske positiver.

Læs spørgsmålet. Det drejer sig ikke om ZoneAlarm, men ene og alene om
Spyware Killers onlinescanner på ZoneAlarms hjemmeside.

Kim Ludvigsens kommentar: Det kan meget vel tænkes at være fordi,
filerne hedder noget andet, men
at scanner-programmerne genkender filerne og fortæller brugeren, at
filerne har forbindelse med BonziBuddy. Men det har du selvfølgelig tjek

på, når nu du er så skrap.

Scanner-programmer? Jeg mener stadig at det kun drejer sig om Spyware
Killer. Hvilke andre scanner-programmer er der tale om? Prøv evt. selv
at køre den. Det kunne meget vel ske at den også finder BonziBuddy hos
dig.

Til Jane: Søg på puteren efter BonziBuddy (også i skjulte filer) og du
finder den ikke. Kør din Ad-Aware og du finder ikke BonziBuddy. Kør evt.
Spybot og Spy Sweeper og du finder ikke BonziBuddy. Venligst vend
tilbage til Kim Ludvigsen og fortæl ham resultatet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mr. Hansen

Dato : 28-12-04 23:33

anja5 tastede følgende

> Kim Ludvigsens kommentar: Jeg tvivler stærkt på, at ZoneAlarm bruger
> falske positiver.

Kunne du i det mindste ikke gøre dine indlæg lidt brug/læsebare !! se lidt

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-12-04 00:41

Den 28-12-04 22.28 skrev anja5 følgende:

> [...]
>
> Læs spørgsmålet. Det drejer sig ikke om ZoneAlarm, men ene og alene om
> Spyware Killers onlinescanner på ZoneAlarms hjemmeside.

Jeg medgiver, at jeg misforstod Janes indlæg på grund af dit første
svar. Jeg troede, hun havde brugt såvel #1 Spyware Killer fra
1spywarekiller.com (som du blandede ind i det hele) som Zone Labs online
scanner. Så kan jeg lære at læse det oprindelige indlæg igen i stedet
for at basere mit svar på andres forkerte svar.

Jeg holder fast ved, at jeg ikke tror, Zone Labs benytter falske
positiver - firmaet har alt for meget på spil til at benytte den slags
numre. Læs gerne om Anonymizers spywarekiller, som Zone Labs bruger, her:
http://spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm#swk_note

> [...]
> filerne har forbindelse med BonziBuddy.

> Prøv evt. selv at køre den. Det kunne meget vel ske at den også finder

Det gør den ikke.

> [...]
> Spybot og Spy Sweeper og du finder ikke BonziBuddy. Venligst vend
> tilbage til Kim Ludvigsen og fortæl ham resultatet.

Læs gerne igen min ovenstående kommentar om, at filerne meget vel kan
hedde noget helt andet - det er derfor ikke så sært, hvis de ikke findes
af Windows' søgefunktion.

Jeg kan for eksempel fortælle dig, at du har mindst fire filer, der
hører til notesblokken, ikke desto mindre vil en søgning på
"notesblokken" ikke give dig nogen resultater - heller ikke selvom du
medtager skjulte filer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge nemme men sikre adgangskoder

Fra : anja5

Dato : 28-12-04 22:44

Jeg har lige scannet min computer med den onlinescanner. Gæt hvad den
fandt:
25 stk BonziBuddy. Bagefter kørte jeg med Ad-Aware, Spybot, Giant og Spy
Sweeper. Resultat: intet fundet.
Hvad siger du så Kim Ludvigsen? Jeg ser du nikker anerkendende til en
autodidakt nørdinde der har studeret spywareproblematikken siden
spywaren første gang dukkede op.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Lund

Dato : 28-12-04 22:59

anja5 wrote:
> Hvad siger du så Kim Ludvigsen? Jeg ser du nikker anerkendende til en
> autodidakt nørdinde der har studeret spywareproblematikken siden
> spywaren første gang dukkede op.

Kan du så ikke også autodidakte besvarelser på usenet? Det er rimelig
rodet at følge med i. :(

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michael Knudsen

Dato : 30-12-04 00:04

Anders Lund wrote:
> Kan du så ikke også autodidakte besvarelser på usenet? Det er rimelig
> rodet at følge med i. :(

Haeld kandu.dk i dit killfilter. Du gaar generelt ikke glip af noget:

   http://sikkerhed-faq.dk/indledning#bedste

Det burde naesten have sit eget afsnit.

Mvh. Michael.
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-12-04 00:53

Michael Knudsen <ether@cs.auc.dk> wrote:

> Haeld kandu.dk i dit killfilter. Du gaar generelt ikke glip af noget:
>
> http://sikkerhed-faq.dk/indledning#bedste
>
> Det burde naesten have sit eget afsnit.

Det har de osse fået:

"Det skal endvidere siges, at kandu.dk ignoreres konsekvent af visse
personer i gruppen og ses ned på af mange flere, og med de erfaringer
gruppen har, er det egentlig også forståeligt nok. Man giver derfor sig
selv den dårligst mulige start ved at sende indlæg gennem kandu.dk. "

Så. Hvem kan ikke li' hvem, og hvorfor kan de ikke det?

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Michael Knudsen

Dato : 30-12-04 01:28

Axel Hammerschmidt wrote:

> Det har de osse fået:
[snip]

Ehm, det var lige netop den del, jeg henviste til.

I min verden kraever et afsnit en overskrift. Nu er jeg ikke typograf,
saa jeg bruger muligvis terminologien forkert i forhold til faget, saa
nu bruger jeg lige lidt flere ord:

   Jeg mente, at der burde vaere et afsnit med overskrift og
   direkte henvisning fra forsiden til netop den del af
   indledningen.

> Så. Hvem kan ikke li' hvem, og hvorfor kan de ikke det?

Blandt andet jeg kan generelt ikke lide folk, der skriver gennem
kandu.dk, og det kan jeg ikke fordi, det generelt er nogle fjolser.

Nu kunne jeg godt komme med en lang forklaring, men den hoerer ikke til
her, saa den kan du faa via mail, hvis du vil.

Mvh. Michael.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-12-04 01:37

Michael Knudsen <ether@cs.auc.dk> wrote:

> --
> Rumour is information distilled so finely that it can filter through
> anything.
> -- (Terry Pratchett, Feet of Clay)

Tror du nu fortsat selv på den?

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : jane

Dato : 28-12-04 17:09

"anja5" <anja5.news@kandu.dk> wrote in news:41d17540$0$169
> [...]

> Jeg glemte lige at fortælle, at når jeg laver en søgning på komputeren
> efter filer og mapper, så finder den ikke noget der heder Bonzibuddy.

Jeg har nu også prøvet at scanne en anden komputer, og på den finder
programmet nøjagtig de samme 27 stk spyware, hvoraf de 25 heder
BonziBuddy, 1stk Tracking Co... samt 1 stk MS
Media Pl..

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Steffen Moeller

Dato : 28-12-04 19:40

On Tue, 28 Dec 2004 14:57:35 GMT, "anja5" <anja5.news@kandu.dk> wrote:

>Og til Steffen Møller som siger:
>
>Det var en meget modig udtalelse - jeg tvivler dog meget stærkt på
>at den holder vand.
>
>Man behøver ikke at være modig når man ved hvad man snakker om.

OK, Jeg skrev modig, men mente egentlig "provokerende"/"overlegen"

- lad det nu ligge, diskutionen fører ikke til noget konstruktivt. og
flames er ikke velset i denne nyhedsgruppe.

/Steffen

Fra : anja5

Dato : 29-12-04 07:38

Dette er mit sidste indlæg i denne tråd, da min ferie slutter her og jeg
må i gang med min forskning. Beklager at jeg ikke forstår at skrive
indlæggene korrekt i nyhedsgrupper, sorry Anders Lund. Jeg bruger
normalt aldrig den slags, men synes det har været lidt sjovt at være med
her i ferien, men nu er det slut for arbejdet kalder.

Jeg har kun svaret Jane fordi at jeg havde et korrekt svar og fordi at
jeg gerne vil have alle de lærte it-eksperter ned på jorden. De tror de
ved noget om spyware, men de ved uendelig lidt. Når de så endelig skal
frem med deres manglende lærdom skal de have penge for det. De er jo
uddannede. Men hvor er det sørgeligt at de prøver på at gøre som om de
ved noget, og endnu mere sørgeligt er det når de nedvurderer de
autodidakte der gør det gratis og som ved noget om spyware. I behøver
ikke at føle jer truet. Alle de store firma har stadigvæk brug for
uduelige it-eksperter for ledelsen har ikke opdaget at de er uduelige.
Det er i sikkert også klar over. Jeg kender flere af jer særdeles godt
og ved hvilke firmaer (nogle er jo rigtig store) i arbejder i som
it-eksperter, managers eller hvad i nu kalder jer.

Jeg kan ikke kommentere mere nu, da jeg om få timer er på vej til mit
arbejde. Gid i må lære noget om spyware i 2005. I får brug for det. Og
rigtig godt nytår. Slut for denne gang. Tjau!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-12-04 11:55

Den 29-12-04 07.38 skrev anja5 følgende:

> Jeg har kun svaret Jane fordi at jeg havde et korrekt svar og fordi at
> jeg gerne vil have alle de lærte it-eksperter ned på jorden.

Læste du mit forrige indlæg? Dit svar var netop ikke korrekt. Du
sammenblandede to forskellige produkter fra to forskellige firmaer. At
du så samtidig fremturer med din uvidenhed gør dig ikke mere troværdig.

Fra : Anders Lund

Dato : 29-12-04 18:37

anja5 wrote:
> Beklager at jeg ikke forstår at skrive
> indlæggene korrekt i nyhedsgrupper, sorry Anders Lund.

Det er ikke mig du skal undskylde til.. det er hele nyhedsgruppen. :)
Det blev bare lidt forvirrende at se på.

> [...]
> ved noget, og endnu mere sørgeligt er det når de nedvurderer de
> autodidakte der gør det gratis og som ved noget om spyware.

Og kvinder ved intet om teknik. Nej, så gennerelt kan man ikke inddele
folk og det synes jeg heller ikke at du skulle. Fordi man har taget en
uddanelse inden for IT branchen betyder det ikke at man ved alt, ikke
vil lære mere eller at man tager penge for at udføre noget af det man
har lært i sin uddannelse. At være autodidakt betyder ikke at man
hjælper folk gratis.

> I behøver
> ikke at føle jer truet. Alle de store firma har stadigvæk brug for
> uduelige it-eksperter for ledelsen har ikke opdaget at de er uduelige.

Hvis du er så klog, hvorfor går du så ikke over i IT branchen? (går ud
fra at du ikke arbejder der, for du er jo autodidakt og tjener derfor
ikke penge på din viden). Du kan sikkert tjene en masse.

> Det er i sikkert også klar over. Jeg kender flere af jer særdeles godt
> og ved hvilke firmaer (nogle er jo rigtig store) i arbejder i som
> it-eksperter, managers eller hvad i nu kalder jer.

Jeg tror at det er de færreste som kalder sig for IT-Ekspert på deres
visitkort. Mit indtryk af managers er at de ikke behøver at have den
helt store viden om IT, for at være manager - det har han sine kollegaer
til.

> Jeg kan ikke kommentere mere nu, da jeg om få timer er på vej til mit
> arbejde. Gid i må lære noget om spyware i 2005. I får brug for det. Og
> rigtig godt nytår. Slut for denne gang. Tjau!

Jeg behøver heldigvis ikke at lære særlig meget om Spyware, for jeg den
slags bruger jeg ikke. Gid du måtte lære noget om usenet i 2005. Du får
brug for det. www.usenet.dk

FUT er sat til dk.snak.off-topic hvilket betyder at svar på dette indlæg
havner der.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-12-04 20:20

Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote:

<snip: en gang fis>

> Jeg behøver heldigvis ikke at lære særlig meget om Spyware, for jeg den
> slags bruger jeg ikke. Gid du måtte lære noget om usenet i 2005. Du får
> brug for det. www.usenet.dk

Hmm! Nej. Du har ikke lært noget.

> FUT er sat til dk.snak.off-topic hvilket betyder at svar på dette indlæg
> havner der.

Det bestemmer jeg.

Hvorfor afsporer du debatten?

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Anders Lund

Dato : 29-12-04 21:15

Axel Hammerschmidt wrote:
> Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote:
>
> <snip: en gang fis>

Som svar på noget andet fis....

> Hmm! Nej. Du har ikke lært noget.

Hvad skulle jeg lære?

> Det bestemmer jeg.
>
> Hvorfor afsporer du debatten?

Jeg sender det over i en gruppe som jeg synes er mere relevant, da jeg
ikke kunne se hvad mit svar havde med dk.edb.sikkerhed afgøre. Hvorfor
beholder du det her i gruppen?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-12-04 21:41

Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote:

> Hvad skulle jeg lære?

Om Usenet. Om spyware. Om hvad du ellers selv tror, du ved noget om.

> Jeg sender det over i en gruppe som jeg synes er mere relevant, da jeg
> ikke kunne se hvad mit svar havde med dk.edb.sikkerhed afgøre.

Der er jeg uenig.

> Hvorfor beholder du det her i gruppen?

Fordi spørgsmålet er relevant i denne nyhedsgruppe.

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Anders Lund

Dato : 29-12-04 22:29

Axel Hammerschmidt wrote:
> Om Usenet. Om spyware. Om hvad du ellers selv tror, du ved noget om.

Jeg ved noget om Usenet og spyware og jeg ved godt at jeg kan blive
klogere. Men behøver vi at diskutere det her?

> Fordi spørgsmålet er relevant i denne nyhedsgruppe.

Jeg synes stadig ikke at det er særlig relevant, men måske kunne du
påpege hvor det relevante er? Altså, ud over at hvis man bliver klogere
på spyware, kan man undgå det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-12-04 22:59

Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote:

> Jeg ved noget om Usenet og spyware og jeg ved godt at jeg kan blive
> klogere. Men behøver vi at diskutere det her?

Det sidste bestemmer du selv. Men åbenbart ønsker du det ikke diskuteret
her.

Hvorfor det? Er det ikke det, gruppen er til for?

> Jeg synes stadig ikke at det er særlig relevant, men måske kunne du
> påpege hvor det relevante er?

Det har jeg:

> Altså, ud over at hvis man bliver klogere på spyware, kan man undgå det.

Den fremførte kritik var relevant. Der er en masse spyware skams.

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Anders Lund

Dato : 29-12-04 23:48

Axel Hammerschmidt wrote:
> Hvorfor det? Er det ikke det, gruppen er til for?

At diskutere hvorfor jeg ikke lige gider at lære mere om spyware? Nej,
det tror jeg ikke at denne gruppe er til for. Lidt lige som at denne
diskusion heller ikke har hjemme her.

Hvad har det afgøre med mig? Fordi jeg har sagt at jeg ikke gider at
lære særlig meget om Spyware?

> Den fremførte kritik var relevant. Der er en masse spyware skams.

Jeg synes stadig ikke at denne gren af tråden er relevant.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 30-12-04 00:53

Anders Lund <anders@andersonline.dk> wrote:

> Jeg synes stadig ikke at denne gren af tråden er relevant.

Brødnid?

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Anders Lund

Dato : 30-12-04 06:50

Axel Hammerschmidt wrote:

> Brødnid?

Nej? Jeg tror bare at jeg ignorer dig, for vi kommer vist ikke videre
med disse (i mine øjne) random kommentar - ikke bare ikke denne tråd.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 30-12-04 07:02

Axel Hammerschmidt wrote:

> Brødnid?

Nej? Jeg tror bare at jeg ignorer dig, for vi kommer vist ikke videre
med disse (i mine øjne) random kommentar - det gælder ikke bare denne tråd.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 29-12-04 20:06

anja5 <anja5.news@kandu.dk> wrote:

> Jeg kender flere af jer særdeles godt og ved hvilke firmaer (nogle er jo
> rigtig store) i arbejder i som it-eksperter, managers eller hvad i nu
> kalder jer.

Hvis det er korrekt, så er det på tide med en omgang fundstændig
disclosure fra de det måtte dreje sig om, og med fuldstændige
oplysninger om hvilke firmaer de arbejder for.

--
CamContacts Confirmation: You are win our girl for 1 hour free of charge

Fra : Martin Kofoed

Dato : 30-12-04 10:07

On Wednesday 29 December 2004 07:38, anja5 wrote:

> Dette er mit sidste indlæg i denne tråd, da min ferie slutter her og jeg
> må i gang med min forskning.

Det var da ærgerligt, så er du her jo ikke til prisoverrækkelsen.

Pris? Overrækkelse? Tænker du sikkert (eller *ville* du tænke, hvis du da
ikke lige var dybt begravet i din "forskning").

Men den er god nok, dit navn er kommet op af hatten, du har vundet! Det
drejer sig naturligvis om overrækkelsen af "2004 Troll Award". Tillykke med
den!

Og til I andre: trolden må ikke fodres.

--
Martin Kofoed

Fra : Carl Drud

Dato : 30-12-04 16:38

Michael Knudsen wrote:

> Haeld kandu.dk i dit killfilter. Du gaar generelt ikke glip af noget:

Det er åbenbart spywarefri.dk's fortrukne indgang til usenet.

http://groups.google.dk/groups?selm=418ff0bb%240%24164%24edfadb0f%40dtext02.news.tele.dk&output=gplain

og

anja5: NNTP-Posting-Host: 195.184.113.135

Carl