mc donald
Fra : Kitti Egevang

Dato : 25-12-04 11:42

Hej gruppe.

Er der nogen her som ved om Mc Donald har åbent i dag 1. juledag??

Glædelig jul til jer fra Kitti.

Fra : Basil

Dato : 25-12-04 11:57

Kitti Egevang wrote:
> Hej gruppe.
>
> Er der nogen her som ved om Mc Donald har åbent i dag 1. juledag??
>
> Glædelig jul til jer fra Kitti.

De har altid åbent.
Kai

Fra : Helle Nielsen

Dato : 25-12-04 18:05

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> De har altid åbent.
> Kai

Ikke i dag i Svendborg - de åbner først på mandag fik jeg at vide i
telefonen i går

Mvh Helle

Fra : Ralph

Dato : 25-12-04 12:04

"Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her som ved om Mc Donald har åbent i dag 1. juledag??

Ikke fordi at jeg kan se hvad det har med mad at skaffe, men her er et link

http://www.mcdonalds.dk/page/mcdonalds/default.asp

Gå ind på resturantionsguide, klik hvor i DK du vil besøge en McD, og ring
til dem og spørg

> Glædelig jul til jer fra Kitti.

Lige over.

--
venligst
Ralph

Fra : Kitti Egevang

Dato : 25-12-04 12:18

Øh.....undskyld at jeg spurgte.
Jeg mener dog at det har "lidt" med mad at gøre....
De serverer da en form for mad

Kitti.

Fra : Peter Marcher

Dato : 25-12-04 15:29

Ikke hvis du har set "Supersize me"!
Mvh
Peter

Fra : Kitti Egevang

Dato : 25-12-04 15:37

Ja men så må I sørme meget undskylde at jeg spurgte alle sammen.
Skal ikke ske igen.
Havde ikke regnet med at blive sådan "angrebet"......

Hilsen Kitti.

Fra : -V-

Dato : 25-12-04 15:46

Kitti Egevang wrote:
> Ja men så må I sørme meget undskylde at jeg spurgte alle sammen.
> Skal ikke ske igen.
> Havde ikke regnet med at blive sådan "angrebet"......

Du bliver skam ikke angrebet.

Du får da hjælp, ikke sandt? Og så folks meninger om 'maden', hvilke jeg er
helt enig i.
Man behøver ikke at have set SSM for at afsky det crap.

-V-

Fra : Peter Westh

Dato : 25-12-04 15:49

> [...]

Hvis nu ham filmimnstruktøren havde spist dansk julemad hver dag, havde
resultatet sgu nok været det samme. Uanset hvor langtidsstegt. økologisk og
fritgående ænderne så end var.

/P

Fra : Kitti Egevang

Dato : 25-12-04 15:59

Nu er det ikke lige fordi jeg elsker deres mad.
Men jeg har en lille datter som havde et stort ønske om at komme på Mc
Donald og spise is her i eftermiddag.
Og deres is er altså helt okay !!

Og jeg kan ikke lige se at jeg har fået meget hjælp herfra.
Kun en masse om at maden er dårlig.
Men tak for svarerne.

Kitti.

Fra : -V-

Dato : 25-12-04 16:09

Kitti Egevang wrote:
> Og jeg kan ikke lige se at jeg har fået meget hjælp herfra.

Basil siger 'De har altid åbent', og Ralph giver dig et link.

Er det ikke en slags hjælp?

-V-

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-04 20:08

"Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> wrote in message

> Men tak for svarerne.

Hvorfor siger du tak, når du ikke mener det? Måske du skulle finde et andet
sted at slå dine folder?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 21.12.04)

Fra : Peter Westh

Dato : 25-12-04 20:35

> "Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> wrote in message

> Hvorfor siger du tak, når du ikke mener det? Måske du skulle finde et
andet
> sted at slå dine folder?

Hør, den her tone plejer sgu da ikke at herske i denne ellers så udmærkede
nyhedsgruppe. Hvad fanden er der galt med jer grædekoner? Mavesyre og
tømmermænd oven på juleaftens familieskænderier? Kitti stillede et
fuldstændig on-topic spørgsmål, kan vi ikke lade det blive ved det?

Min lokale McD (København Ø) har åbent, men jeg går ud fra at datteren for
længst er bespist og puttet i seng. God jul!

/P

Fra : Kitti Egevang

Dato : 25-12-04 20:56

Hej Peter.

Tak for din støtte
Rart at ikke alle er lige julekullerede.....
Og jo min datter nød dagen på Mc Donald.

God jul til dig.
Hilsen Kitti.

Fra : Ralph

Dato : 26-12-04 00:09

"Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> Øh.....undskyld at jeg spurgte.
> Jeg mener dog at det har "lidt" med mad at gøre....
> De serverer da en form for mad

Nu svarede jeg jo sådan set også - faktisk det eneste svar du kunne bruge
til noget - et link så du selv kunne finde telefonnr. og ringe og spørge,
men lad nu det ligge.

Jeg skal ikke være så hellig selv.
Jeg kører rigtig mange kilometer, og er tit meget langt hjemmefra når det er
aftensmadstid, før i tiden købte jeg en Cola og en Marsbar på tilfældige
tankstationer, det var ikke godt for hverken vægt eller uren hud - men det
gav dog energi til at køre de sidste 2 timer hjem til "rigtig" mad. Så
begyndte jeg at købe light-sodavand og frugt, men det gav ikke en s***
energi, så jeg skulle ind igen ½ time efter på den næste tank, det var ikke
godt for tegnebogen - eller trafiksikkerheden, jeg blev simpelthen træt.
Så begyndte jeg at købe en hamburger eller en cheeseburger + en danskvand på
McD. Det giver en times tids energi og er ikke helt så slemt som en masse
Marsbarer. Lidt hygge/energimad ligesom din datters is.
Jeg håber I havde det hyggeligt.

PS. Min familie og jeg var i Washington DC for et par år siden, der så
børnene den første dag, at man kunne få rigtig morgenmad på McD. overthere:
pandekager, ahornsirup, juice, brownies, bagels og kaffe eller the. Først
var jeg lidt imod, men vi var jo trods alt i et fremmed land og skulle prøve
fremmede ting, og DET var løsningen, da de havde smagt det een gang holdt de
op med at plage

--
venligst
Ralph

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 25-12-04 16:38

"Kitti Egevang" <kittiSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Er der nogen her som ved om Mc Donald har åbent i dag 1. juledag??
>
> Glædelig jul til jer fra Kitti.

God tur, håber din datter fik al den is hun kunne spise, for den smager
rigtigt godt :)
Jeg kan så iøvrigt godt li' deres mad!
Så ...kom bare an og skæld mig ud...jeg ka' ta' det...*smil*
Mange hilsner og fortsat glædelig jul til dig Kitti og da også til alle
andre, uanset hvad man føler for McDonald :)

--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk