Et bedre liv...
Fra : Andropov

Dato : 25-12-04 00:33

Børge skrev:

> Det er også noget med at sætte tingene i perspektiv, og tænke sig lidt om.
> Hvordan kan man sidde i sit hjem - varm, mæt og komfortabel - foran sin
> computer! - og hævde, at man har det så elendigt at man ønsker at andre skal
> vise forståelse for at man egentlig helst vil dø.

>Det giver da ofte mere opmærksomhed end gode oplevelser, hvor en
hyppig
>reaktion er varianter af "hvad rager det mig?" eller misundelse.

Det er ligesom vi tidligere har diskuteret, at Nusle ikke vil forstå
at livet er andet end penge og materielle goder. Kun hvis det drejer
om hende selv og det kan såmænd siges om så mange andre som lever i
parforhold fordi så er det ikke dem selv som er i samme situation.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-12-04 11:34

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Det er ligesom vi tidligere har diskuteret, at Nusle ikke vil forstå
> at livet er andet end penge og materielle goder.

Man skal vist læse nusles inlæg med meget specielle briller for at få lige
dét ud af dem...

Per V.