Björn Afzelius
Fra : Jesper

Dato : 24-12-04 10:31

Hej Alle,
Min mor hørte forleden et Björn Afzelius nummer som hun meget gerne vil
have.

Det eneste hun kan huske, er teksten "lys og varme" ("ljus och varma"???)

Jeg kan ikke finde noget herom i Björn Afzelius discography's på nettet.

Er der nogen som kan hjælpe mig med en titel på denne sang samt hvilken CD
den findes på?

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : LIP

Dato : 24-12-04 15:48

Hej Jesper
Björn Afzelius og Lars Lilholt synger med på norske Åge Aleksandersens sang
"Lys og varme", der findes på Åges CD "Mit danske eventyr", som udkom for
nogle år siden.
Samme Åge Aleksandersen kommer på danmarksturné i februar 2005.
Se f.eks. www.pavillonen.dk

Fra : Ruth Nilsen

Dato : 25-12-04 03:59

"LIP" <lars@vienxx.dk> skrev i melding
> [...]
> nogle år siden.
> Samme Åge Aleksandersen kommer på danmarksturné i februar 2005.

hei God jul.

Den finnes også på en CD som heter "lys og varme", av åge Aleksandersen,
utgitt i 1997 av Norske Gram.
http://home.online.no/~brotmo/

Ruth

Fra : Jesper

Dato : 26-12-04 17:59

Hej Ruth og LIP,
tak for hjælpen - jeg vil skaffe Age Aleksandersens CD til min mor.

Med venlig hilsen

Jesper