Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indiske fugle
Fra : max

Dato : 24-12-04 10:10

Så er der lagt lidt fuglebilleder op på et lille site jeg har lavet..
Simpelt og nok kikset for webdesigner aficionados, men glem det,
det er bare for sjov.. www.junglelodge.dk
Rgtig glædelig jul allesammen.. Kan vi ikke snart få gang i stafetten
igen, jeg savner at se billeder fra jer.. -max-

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 25-12-04 18:11

max wrote:
> [...]
> Rgtig glædelig jul allesammen.. Kan vi ikke snart få gang i stafetten
> igen, jeg savner at se billeder fra jer.. -max-

Igen flotte billeder fra din sikre hånd, jeg vil ikke tro at der kommer
gang i fotostaffetten igen, da der er nogle der føler sig trådt lidt for
hårdt over tærerne.

Tommy Hjorth

Nu snart med d1 mk II

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-12-04 23:10

"Tommy Hjorth" <tommy@linuxgeek.digicity.dk> skrev i en meddelelse

, jeg vil ikke tro at der kommer
> gang i fotostaffetten igen, da der er nogle der føler sig trådt lidt for
> hårdt over tærerne.

Hvad bringer dig til den antagelse?

Eneste årsag til at stafetten gik i stå var, at der ikke blev postet en
resultattråd, så folk kunne deltage!
Jeg udfordrer ganske enkelt din påstand ved at starte stafetten igen!

Hold udkig efter tråden!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 26-12-04 08:13

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
> resultattråd, så folk kunne deltage!
> Jeg udfordrer ganske enkelt din påstand ved at starte stafetten igen!

Det glæder mit julehjerte at høre, jeg vil gerne bidrage når jeg finder
tid til at tage andet end bare "knipserier".

Tommy Hjorth

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-12-04 23:01

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rgtig glædelig jul allesammen.. Kan vi ikke snart få gang i stafetten
> igen, jeg savner at se billeder fra jer.. -max-

Ahh, det er dejligt at se billeder fra din hånd igen, Max!
Gid jeg var et så spændende sted med alle de flotte fuglearter

Jeg har længe savnet dine links til spændende billeder, så det er rart at høre
fra dig igen.

Og glædelig jul iøvrigt!

Jeg vil forsøge at sparke liv i fotostafetten i starten af januar måned, når
vi alle er kommet helskindet over julen og nytåret.

Indtil da må du nøjes med mit lille galleri af hjemlige fugle fra haven:
http://usenet.fotolog.dk/thumbnails.php?album=32

Har du forresten set Thomas Sass Pedersens sidste tilføjelser på Photosig?
De er et kig værd.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-12-04 21:00

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil forsøge at sparke liv i fotostafetten i starten af januar måned, når
> vi alle er kommet helskindet over julen og nytåret.

Og jeg har ombestemt mig

Fotostafetten er igang igen
Jeg er dommer!

Emnet er Happy New Year
Deadline er 6/1 2005

Tråden er her:
eller hvis du skal google:
http://shorterlink.com/?ESRF0C

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-12-04 02:47

> [...]
> Rgtig glædelig jul allesammen.. Kan vi ikke snart få gang i stafetten
> igen, jeg savner at se billeder fra jer.. -max-

Hejsa Max.

Lækre billeder du viser her, det er rart at se, at der stadig er gang i
kameraet i Indien. Og hvad er der galt med webdesignet, bare ejeren af siden
kan lide det, det er da det vigtigste. Og den er da brugervenlig.
Glædelig jul herfra også.

MVH
Thomas

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-12-04 15:03

In article <cbadd1fb.0412240110.4d3682f2@posting.google.com>, max wrote:
> [...]
> Rgtig glædelig jul allesammen.. Kan vi ikke snart få gang i stafetten
> igen, jeg savner at se billeder fra jer.. -max-

Gode billeder, men han burde overveje at få dig til at tage et
nyt billede til forsiden