Glædelig Jul
Fra : Ukendt

Dato : 24-12-04 09:44

Kære allesammen

Vil gerne sige tak for i år og ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et
fabelagtigt nytår.
Håber at I alle får en rigtig god aften med jeres familier.

Med venlig hilsen
H.P.

Fra : easydriver

Dato : 24-12-04 10:09

Fra : Alsøe

Dato : 24-12-04 10:55

> Vil gerne sige tak for i år og ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et
> fabelagtigt nytår.
> Håber at I alle får en rigtig god aften med jeres familier.

I lige måde! Jeg fik den bedste julegave idag - kom til at tage et par gamle
bukser ud af skabet ved en fejl - nogle jeg ikke har kunnet passe i ca 3
år. Jeg hoppede i dem så let som ingenting! Og jeg har ikke engang fulgt
nogen kur eller gjort så meget ud af kosten den senere tid. JUBII!!!!

Glædelig jul og godt nytår!

/Gabriella

Fra : Kathrine

Dato : 24-12-04 12:31

"B&H" skrev:
> [...]
og et
> fabelagtigt nytår.
> Håber at I alle får en rigtig god aften med jeres familier.

I lige måde!
--
Kathrine

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-12-04 13:05

> [...]
> fabelagtigt nytår.
> Håber at I alle får en rigtig god aften med jeres familier.

I rigtig lige måde.

Mange jule knus fra mig, Bolette
www.bolettes.dk