hl2
Fra : 1Light50

Dato : 23-12-04 23:27

ok nu har jeg gennemført hl2 op til flere gange......og så har keh læst på
nettet at man skal kunne få fat i de sniperrifler og sådane electro stave
som de combine har, men hvor fanen kan kan finde dem henne???? jeg har prøve
at spræge, skyde osv, de spipers ud men der kommer ik noget gevær og når man
nakke en combine med en stav forsvinder den, er der nogle af jer der har de
våben, og hvis i har hvor har i så fundet dem henne?????

Fra : 1Light50

Dato : 23-12-04 23:31

ups sorry stavefejl sorry, håber at i kan leve med dem he he

Fra : Radio

Dato : 24-12-04 11:45

On Thu, 23 Dec 2004 23:31:01 +0100, "1Light50" <bla@bla.bla> wrote in
dk.spil.computer:

>ups sorry stavefejl sorry, håber at i kan leve med dem he he

Der bruges snyd til at få fat i de våben.

--
Gerner

Hørt i boghandelen.:
Nej lille De, jeg spurgte efter en bog om nissemænd.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : 1Light50

Dato : 25-12-04 00:24

"Radio" <fjernspam@postkasse.rg> skrev i en meddelelse
> On Thu, 23 Dec 2004 23:31:01 +0100, "1Light50" <bla@bla.bla> wrote in
> dk.spil.computer:

> Der bruges snyd til at få fat i de våben.

ok hvilken så????

Fra : Radio

Dato : 25-12-04 11:04

On Sat, 25 Dec 2004 00:23:48 +0100, "1Light50" <bla@bla.bla> wrote in
dk.spil.computer:

>"Radio" <fjernspam@postkasse.rg> skrev i en meddelelse

>ok hvilken så????

Du må kunne finde snydekoder på nettet. Det har dem der vil snyde gjort.

Fra : 1Light50

Dato : 25-12-04 11:20

> On Sat, 25 Dec 2004 00:23:48 +0100, "1Light50" <bla@bla.bla> wrote in
> dk.spil.computer:

> Du må kunne finde snydekoder på nettet. Det har dem der vil snyde gjort.

ok fair nok, men de må vel også kunne findes kunne findes på en lovlig
vis,når siden fortæller at man kan finde disse våben.

Fra : Radio

Dato : 25-12-04 13:05

On Sat, 25 Dec 2004 11:20:03 +0100, "1Light50" <bla@bla.bla> wrote in
dk.spil.computer:

>"Radio" <fjernspam@postkasse.rg> skrev i en meddelelse

>ok fair nok, men de må vel også kunne findes kunne findes på en lovlig
>vis,når siden fortæller at man kan finde disse våben.

Det kan du så vælge at tro på, jeg har læst at der skal snyd til.

Fra : Ivan

Dato : 25-12-04 13:12

Nøøøøøj hvor er i dårlige til at quote......man kan jo slet ikke læse hvad i
skriver.....??? ;)

Fra : Radio

Dato : 25-12-04 17:09

On Sat, 25 Dec 2004 13:12:24 +0100, "Ivan" <spørg@gruppen.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Nøøøøøj hvor er i dårlige til at quote......man kan jo slet ikke læse hvad i
>skriver.....??? ;)

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj hvor folk keder sig i julen.