Citizen Aqualand
Fra : Kim Bonnesen

Dato : 23-12-04 20:45

Spørgsmål :
Mener tidligere i denne gruppe at have set henvisning til nogle Ur
forretninger i København der ikke tager en bondegaard for udskiftning af
batteri i ur + trykprøv.

Kan nogen hjælpe ?

Kim Bonnesen

Fra : Brian Hagensen

Dato : 24-12-04 13:51

Du kan evt. benytte urmageren i "Kattesundet", sidevej til Vestergade i Kbh
K!

Han tager 200,-kr. med garanti, og er Citizen certificeret!
Har selv benyttet ham 2 gange med mit eget!

Hagensen DK

Fra : Torben

Dato : 30-12-04 11:25

Jeg har lige været derinde for at benytte ham, men kunne ikke finde en
urmager. Måske den er lukket...

Andre gode ideer ??

Fra : Allan Hansen

Dato : 30-12-04 11:37

"Torben" <trp@(remove)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige været derinde for at benytte ham, men kunne ikke finde en
> urmager. Måske den er lukket...
> Andre gode ideer ??

En simpel søgning på krak siger:
Regent Ure
Kattesundet 2, 1. tv
1458 København K

Om det er denne urmager ved jeg ikke.

Allan Hansen

Fra : Torben

Dato : 30-12-04 11:37

Nå, det er bare mig der er blind....de ligger der stadigvæk og hedder Regent
ure, Kattesundet 2, 1458 København K.

Godt Nytår..

Fra : __vaDer

Dato : 30-12-04 11:42

Nemlig ja, han lægger nede i kælderen hvis det er til nogen hjælp,
eller så andre ikke går forbi ham :)

Fra : mullerman

Dato : 01-01-05 17:11

"__vaDer" <vaderFJERNES@city.dk> skrev i en meddelelse
> Nemlig ja, han lægger nede i kælderen hvis det er til nogen hjælp,
> eller så andre ikke går forbi ham :)

arrrhhh, han ligger nu på 1 sal...

Fra : __vaDer

Dato : 02-01-05 00:27

Er det ikke værkstedet? Er ellers helt sikker på selve biksen
ligger nede i kælderen, der har jeg da handlet før :)

Fra : Henrik S.

Dato : 07-01-05 20:03

Den urmager, der havde værkstedet på 1.sal døde - og hans søn har
overtaget værkstedet i foråret 2004 samt Polar Pulsure - service.
Forretningen i kælderen er lukket - det var urmagerens bror der havde
den. Serviceværkstedet på 1 sal sælger også ure!

mvh. Henrik