HL2 spg. mega beam ?
Fra : BuFFerz

Dato : 23-12-04 16:40

Hej

Ved ikke hvad jeg skal kalde det ud over mega beam - de gør nas, og jeg
under mig over hvor de kommer fra ? (Og det er ikke Stridere)
Nogen forslag ? (se billede http://yoo.dk/hl2/b5.jpg )

/Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Mads

Dato : 23-12-04 16:52

On Thu, 23 Dec 2004 16:39:34 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv>
wrote:

> [...]
>
>Ved ikke hvad jeg skal kalde det ud over mega beam - de gør nas, og jeg
>under mig over hvor de kommer fra ? (Og det er ikke Stridere)

Fra toppen af tårnet, fra et eller andet højtflyvende, eller måske
ude fra rummet. Uanset hvad, så kan du ikke gøre noget ved
de beams, andet end at undgå dem og skynde dig videre.

mvh Mads

Fra : Casper Bang

Dato : 23-12-04 16:56

> Ved ikke hvad jeg skal kalde det ud over mega beam - de gør nas, og jeg
> under mig over hvor de kommer fra ? (Og det er ikke Stridere)
> Nogen forslag ? (se billede http://yoo.dk/hl2/b5.jpg )

Jeg tror de kommer fra en orbital satelit.
Der er ikke andet at gøre end at flygte :)

Fra : Carsten

Dato : 23-12-04 17:32

Og hvis du sidder fast der som jeg gjorde inden jeg fik hjælp,
så prøv at kigge helt højre er der en dør ind i bygningen, der
kan du komme videre.

Hilsen Carsten

Fra : BuFFerz

Dato : 23-12-04 18:06

Jeg takker for jeres svar - selv tror også det er noget uden for jorderen
der skyder ned.

Nej jeg sidder ikke fast - har gennemført HL2 tre gange - er igang med 4.
gang

Så er der bare ting der undrer mig :)

Fra : Radio

Dato : 23-12-04 18:09

On Thu, 23 Dec 2004 16:39:34 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Ved ikke hvad jeg skal kalde det ud over mega beam - de gør nas, og jeg
>under mig over hvor de kommer fra ? (Og det er ikke Stridere)

Du skal ind i biblioteket og slukke for 4 energikonvertere.
Der er en sidedør som er spærret af en energivæg, med et stik som trækkes ud som
sædvanligt. Men så bliver det svært, igen.

--
Gerner

Hørt i boghandelen.:
Nej lille De, jeg spurgte efter en bog om nissemænd.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : BuFFerz

Dato : 23-12-04 18:35

Ve' jeg godt

Fra : Radio

Dato : 24-12-04 11:41

On Thu, 23 Dec 2004 18:35:28 +0100, "BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in
dk.spil.computer:

>Ve' jeg godt

Hvorfor tror du så at der er noget ude fra rummet der skyder ned, når det er fra
toppen (domen) af museet strålerne kommer fra ?
Hvorfor tror du at du kan lukke ned for strålerne ved at stoppe
energikonverterne inde i museet hvis strålerne kommer fra rummet ?

Inden Gordon kommer ud på torvet og til strålerne, ser han og Barney bygningen
fra et rum overfor og barney siger "The bank or museum or something like
that...whatever the hell it used to be, now it is a Nexus for Overwatch in city
17. It's the main source for pain in this part of town, thanks to a huge
suppression device that's raining down hell from the roof of the place."

Når Gordon fjerner den sidste orb siger barney at det samtidigt slukkede for
suppressoren på taget.
(det hjælper at slå underteksterne til)

Fra : BuFFerz

Dato : 24-12-04 12:31

Nogle detaljer jeg ikke har tænkt på - tak :)

Fra : Bjarne Krog

Dato : 27-12-04 13:23

On Fri, 24 Dec 2004 11:41:09 +0100, Radio <fjernspam@postkasse.rg>
wrote:

>(det hjælper at slå underteksterne til)

Øhhh hvor er de?
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

Fra : Radio

Dato : 27-12-04 14:28

On Mon, 27 Dec 2004 13:23:03 +0100, Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Øhhh hvor er de?

Under option/audio/captioning

>---
>Helbredende hilsner fra
> Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk

--
Gerner

Bang
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : BuFFerz

Dato : 27-12-04 15:39

> Øhhh hvor er de?

jeg trykker bare på page down knappen