Smertestillende
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 23-12-04 14:38

Hej gruppe!

Min kæreste og jeg søger noget smertestillende, da hun er jomfru, og har
store smerter når jeg forsøger at trænge op i hende.
- Nogle forslag?

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Anita

Dato : 23-12-04 14:47

Jonas Schmeltz Aaberg wrote:
> Hej gruppe!
>
> Min kæreste og jeg søger noget smertestillende, da hun er jomfru, og
> har store smerter når jeg forsøger at trænge op i hende.
> - Nogle forslag?

Mit bedste råd:
Gå til lægen, sammen med hende.

Venligst Anita

Fra : Per O.

Dato : 23-12-04 14:51

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe!
>
> Min kæreste og jeg søger noget smertestillende, da hun er jomfru, og har
> store smerter når jeg forsøger at trænge op i hende.
> - Nogle forslag?

Hvis I har sikret Jer at alt er klar, d.v.s. at din kæreste er blevet våd
forneden (ellers gør det nemlig ondt!), og det alligevel gør ondt, så synes
jeg I skal følge Anitas råd og kigge forbi doktoren. Det skal altså ikke
gøre så ondt!

Per O.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-12-04 14:34

On Thu, 23 Dec 2004 14:51:28 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>jeg I skal følge Anitas råd og kigge forbi doktoren. Det skal altså ikke

Det kan det så godt!!

Been there, Done that and got the t-shirt.
Flemming Jacobsen

Fra : Mette

Dato : 24-12-04 15:17

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
synes
> jeg I skal følge Anitas råd og kigge forbi doktoren. Det skal altså ikke

Det er vist _meget_ individuelt, hvor ondt det kan gøre. Min veninde gik til
lægen og fik lavet et lille snit...

Fra : Nana Sørensen

Dato : 23-12-04 19:08

> [...]
>
> Min kæreste og jeg søger noget smertestillende, da hun er jomfru, og har
> store smerter når jeg forsøger at trænge op i hende.

Hejsa...

Det skal, som de andre siger, ikke gøre så ondt på hende. Hvis hun ER våd,
klar og tændt, og i så stadig ikke kan få det til at funke, så tag til
lægen. En meget lille procentdel af piger, har en supersej jomfruhinde, som
ikke kan brydes ved alm penetrering. Hvis det drejer sig om det, så er det
et lilelbitte snit, som hun får hos lægen. Det gør ikke ondt, og løser
problemet med det samme.

Mvh. nana

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 23-12-04 22:19

> [...]
> det et lilelbitte snit, som hun får hos lægen. Det gør ikke ondt, og løser

Mange tak alle tre!
Vi skal kigge på det.

God jul og godt nytår til alle!

MVH Jonas (aka Juke)