Skærme
Fijala 3554
17" Trinitron-like skærm?
Fra : Peter Schrøder

Dato : 23-12-04 11:38

Philips havde en skærm 107P40 som var udstyret med
et "Aperture Grille" billedrør. Det gav lysstyrke og
kontrast (næsten) som en af de gamle Trinitron skærme.
De nye Philips skærme fåes kun med "mask" og er for lyssvage
til farvekorrektion/vurdering i de miljøer hvor de
skal stå. Applikationen kører udelukkende i 800x600
og derfor er LCD skærme ingen løsning.
Større end 17" kan de ikke blive af pladshensyn...

107P40 havde en ligth transmission på 38%.

Er i bekendt med en 17" skærm i den kvalitet jeg
efterlyser? Eller bare et fornuftigt alternativ?

Pft

Peter Schrøder

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-12-04 17:47

"Peter Schrøder" <petersch@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 107P40 havde en ligth transmission på 38%.
>
> Er i bekendt med en 17" skærm i den kvalitet jeg
> efterlyser? Eller bare et fornuftigt alternativ?

Hvis prisen ikke er afgørende hvad så med en 20" TFT som naitive kører 1600
* 1200, de skulle klare uden problemer 800 * 600, min Dell 2001 gør ihvert
tilfælde .
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen