Efterlysning af stjålet motorcykel
Fra : Henrik Morsel

Dato : 20-05-01 12:20

Hello,

Min Suzuki DR650R (750cc) Dakar er blevet stjålet udenfor min bopæl i nat,
Dyringparken 45, 2660 Brøndby Strand.

Beskrivelse:
Reg. nr. DC 14 590, Stelnummer SP41A102346.
Forskærm blå/hvid, bagskærm hvid
Stel sort, saddel hvid/blå med 650logo, forgaffel sølv.
Svinggaffel sølv med gultlogo ("Michelin" tror jeg det er).

X fut til: dk.fritid.motorcykel

--
Mvh.Henrik Morsèl.
mail to: dakar@morsel.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 20-05-01 14:11

Den var ikke på stevns, men jeg holder øje i Næstved !

Mvh
Morten

Fra : Poul Ladefoged

Dato : 20-05-01 14:27

Jeg ved det er langt fra BrøndBy Strand, men jeg holder øje i Randers og
omegn

MvH

Poul Ladefoged
AN400 Burgman

Fra : Eg Egemarke

Dato : 20-05-01 15:06

Hvilket Motornummr og stelnummer havde den da jeg osse har en Dr 750 s BIG
og det kunne jo være jeg blev tilbudt reservedele
Ps. jeg bor i hvidovre

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Henrik Morsel

Dato : 23-05-01 10:25

Er fundet

Fra : Flemming

Dato : 23-05-01 11:13

On Wed, 23 May 2001 11:24:51 +0200, "Henrik Morsel" <news@batnet.dk>
wrote:

>"Henrik Morsel" <news@batnet.dk> wrote in message
>

> Er fundet

> Er fundet

Tillykke! Hvorhenne blev den fundet? Har man fat i tyven? er cyklen
tilredt?

--
Flemming - XJ600S
....som mener, at hver eneste stjålet cykel burde medføre (mindst) een

Fra : Henrik Morsèl

Dato : 24-05-01 09:38

Flemming <flemming@nospam.dk> wrote in <o33ngtk67lm8p1c8f15q6end7e83tgjeo3
@4ax.com>:

>Tillykke!

Jeg takker

>Hvorhenne blev den fundet?

Dyringparken i Brøndby Strand under 1Km fra mig.

>Har man fat i tyven?

Nix ingen tyv, 3 x Øv.

>er cyklen tilredt?

Den er i en rimelig stand, de/den M/K har ikke fået den startet
så det er kun?
Et par nye bremser skive, horn, tændrør, nye låse og en ny tændingslås
Der er hvad der skal til, så er den klar igen

--
Mvh. Henrik Morsél.
Disclaimer : Made in Danmark bye mom and dad